Trött.

171507-884
Oj vad trött jag blev av att gå i butiker i ett par timmar.
Fötterna är så onda att jag knappt kan stå på dem.....men jag hittade
ett par julklappar i allafall.
Det finns ett stort köpcentra ett par kilometer från där jag bor och nu
håller de på att bygga ut det så det öppnar nya butiker nästan varje dag.
Idag öppnade bla ett nytt djurvaruhus.....hittade ett par "hållbara"leksaker
till vovvarna också fyllde jag på deras godislager.
De blev så glada när jag kom hem.=)
Glömde att berätta när jag skrev inlägget imorse att vi hade en räv på
gården vid 6 tiden imorse.
Först trodde jag att det var en lös hund men sen såg jag att det helt
klart var en räv.....blev först rädd att det var en skabbräv men den såg
väldigt fin ut i pälsen så den var nog frisk.
Vill ju inte att prinsessorna ska få rävskabb....det kliar på mig bara
jag tänker på det.
Nu ska jag fortsätta med mina dopinbjudningar.
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Då hade väl sessorna fullt sjå att nosa vad som vart på tomten ;)..
Nu ska jag till jobbet..:(
*kram*

2007-11-22 @ 16:52:25
Postat av: Christina

Tack, rara goa Helena för att du orkar bry dig, du som har så mycket värk själv.
Önskar dig en skön kväll min vän
Kram

2007-11-22 @ 18:25:27
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Ninni

Oj en räv det var längesen jag såg..vi hade en vi huset för många år sen! Den var nästan tam!

Var rädd om dig..kram

2007-11-22 @ 19:28:59
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Hoppas nu att du har vilat ordentligt efter din lilla utflykt idag!!!!
Kramizzzz

2007-11-22 @ 23:06:24
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0