Trött i fötterna.

171507-920
Jaha nu har jag sprungit i butiker igen så fötterna värker.....men
handla måste man ju.
Det sorgliga var att när jag skulle köpa kesella på Ica Maxi så var
det slut......det är nog inte meningen att vi ska baka några lussekatter
i år.=)
Köpte i allafall en Amelia Jul.....köper aldrig den tidningen annars men
just jultidningen gillar jag.
När jag kom hängde ett fullpackat paket på brevlådan fyllt med fina
papper och annat roligt pyssel.
Nu ska jag krypa upp i soffan med vovvarna.....vila mina fötter och
njuta av tidningen sen blir det pyssel resten av dagen.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Marina

Det verkar nästan som om du inte ska ha några lussebullar:-(.
Tråkigt!
Hoppas att tidningen var något trevligt att ha som tidsfördriv?
Kram!

2007-11-26 @ 14:36:05
URL: http://www.marinasblogg.se
Postat av: curlingmormor

Den tidningen ser verkligen mysig ut, verkar finnas mycket smått och gott i den!!!!
Kramizzzz

2007-11-26 @ 23:21:13
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0