Torsdag.

171507-829
Hade en underbar dag igår med Malin & Max......efter gårdbutiken
följde de med mig hem en stund .
Vilda är så förtjust i Max och hon är så försiktig med honom.....nu är
han ju drygt 7 månader och van vid bulldogar men det kan bli förmycket
av det goda.
Han klappade henne så fint igår och när hon inte kom åt att nosa på
honom satt hon och gnällde så eländigt.
Jag orkade inte med nått adventstök igår så det är kvar till idag.
Har inte sovit så bra inatt pga magen.....den nya tabletten är bra för
ryggen men inget vidare för min stackars mage.
Somnade vid 2 och vaknade vid 6 av Ellas morgonserinad....lyfte
upp henne i sängen och försökte somna om men det gick inte alls.
Jag får väl vila en stund idag istället.
Klockan 11 ska jag vara hos frissan.....det ska bli skönt för nu är
håret alldeles för långt.
Salongen jag går till ägs av mor och dotter så min mamma går
hos mamman och jag hos dottern så det är inget problem att ta
sig dit för mig.......mamma har en tid samtidigt.=)
Efter klippningen ska vi göra en sväng på Ica Maxi....jag ska hör
& häpna köpa bla kesella.=)
Efter det blir det nog lite vila och sen hoppas jag orka med att
adventspyssla.
Känner mig ganska så pigg idag också så det kan gå.=)
Ha en underbar torsdag alla!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Härligt med en liten utflykt så där..
Vila nu ordentligt så du orkar pyssla lite..kraam!!

2007-11-29 @ 07:53:04
Postat av: maria

Ja, jag håller tummarna för att du ska få ha lite ork kvar till lite adventsstökande, det är ju mysigt när allt väl är på plats:)) Kramar

Postat av: c

Håller tumarna för att inte Kesellan ska vara slut!!!!!! Härligt att bli friserad, då får du blunda och njuta!!!
Kramizzzzz

2007-11-29 @ 13:14:38
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Christina

Hej vännen, ja du det var ett besked som jag nästan hade väntat mig.
Musklerna förtvinar och man skall ju hålla igång dem men det är svårt när det gör så ont.
Nu skall jag ta det lugnt resten av veckan så jag kan äta julbord på lördag.
Hoppas att du mår lite bättre nu?
Ha det riktigt gott vännen min
Kram

2007-11-29 @ 13:54:39
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Malin

ja tack för igår!! jättemysigt!=) Går ni på ön och klipper er?

2007-11-29 @ 16:38:19
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0