Tidigt!

171507-284
Klockan är bara 4 men Ella och jag är redan uppe....kan helt
enkelt inte sova när kroppen värker som nu.=(
Skönt att vi har en oplanerad dag framför oss så jag kan
slummra en stund i soffan om jag behöver.
Ikväll kommer barnen och deras sambor och ska bjuda oss
på sushi.....det är ju farsdag imorgon och för att vi ska hinna
med alla pappor så firar de sin bonuspappa ikväll istället.
Imorgon ska vi ut och äta på restaurang med Anders pappa
så det blir mycket god mat i helgen och det bästa är att vi
slipper laga den själv.=)
Snön som kom igår ligger kvar så längre fram på dagen ska
jag försöka få lite fina utebilder på vovvarna.
Vilda är så vit och fin efter sitt bad så hon försvinner nog i snön.=)
Ha en mysig lördag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken gullunge...*puss* idag har vi snö här..kom inatt..så crisse han fnyser & fräser så...
Ha det gött gumman..det ska jag ha när jag tar mig in till stockholm & en fika på vetekatten!!! Mums..

2007-11-10 @ 08:24:16
Postat av: Ninni

Va mysigt att gå ut och äta och slippa laga mat själv!

Jag ska laga mat ikväll det blir skaldjurspaj..mums.

Hoppas du mår bättre framåt dan..kramen

2007-11-10 @ 09:07:36
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Lotta

Ha en fin lördag! Hoppas att värken avtar. Kram

2007-11-10 @ 10:05:16
URL: http://viaoar842.blogspot.com/
Postat av: Marina

Jäkla värk!Nu får det väl ta å försvinna för ett litet tag i alla fall!
Hoppas att du får en fin dag, och att flickorna har det kul i snön!!
En jättekram på dig!!

2007-11-10 @ 10:30:20
URL: http://www.marinasblogg.se
Postat av: Znogge

Det blir mycker firande för er del och det är ju trevligt. Vi kommer att ta det lugnt för både morfar och farfar är döda så det är "bara" Husse som ska firas!
Kram och ha en fin lördag!

2007-11-10 @ 19:58:12
Postat av: curlingmormor

Härligt händelserik helg på matfronten!!!
Kramizzz

2007-11-11 @ 22:12:10
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0