Söndag!

171507-884
Idag mår jag inte alls bra.....har ont i vänster höft,knä och handled.=(
Dessutom känns det som om jag skulle ha en bihåleinflammation
på gång....skulle helst stanna i sängen idag.
Just nu får jag knappt plats i sängen eftersom prinsessorna ligger
och vräker sig där.=)
Hoppas verkligen det ger sig lite innan eftermiddagen när vi ska ut
och äta.
Vi har fått lite mer snö i natt (bilden är sen igår) det är inga mängder
men marken är i allafall vit.
Vovvarna är lyckliga och även om Vilda fryser lite så vill hon vara
ute på gården och leka i snön.
När vi går på promenad har hon sitt nya fina täcke men när hon
leker med Ella på gården håller hon sig ganska varm ändå.
Ha en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

vi fick också lite snö igår..ligger lite vitt på backen och det är kallt!

Fint kort du har gjort till din pappa!
Har du cortisonspray hemma...använd det isåfall till dina bihålor, eller koka upp lite saltvatten och snorta in rejält i näsan, rensar jättebra!
Sinova som man köper på hälsokost eller apoteket är också bra....jag vet har haft många inflammationer.

Skönt att slippa antibiotika..ha en bra dag, kramen

2007-11-11 @ 09:31:34
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: A n n a

Men usch då gumman? Vet ju hur det kan vara vissa dagar *blääk*
Massor av snö då är det väl full rulle på Sessorna? :D
Kram på er & hoppas kroppen är snällare lite senare på dan?

2007-11-11 @ 10:10:29
Postat av: Ninni

Anders pappa kommer att bli jätteglad för kortet...jag har inte heller min pappa kvar!

Kram igen...dra in massor med saltvatten nu..läbbigt men bra!
Ca en tesked per liter vatten tror jag är bra!

2007-11-11 @ 10:12:10
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Nalle

Men fy då, den dumma värken. Hoppas att du får lindring under dagen. Ha det gott. Jättefint kort ! Kram

2007-11-11 @ 10:26:49
Postat av: Marina

Usch, och jag som trodde att du skulle må bättre idag!!!
Vad tjejerna ser fundersama ut på bilden!!
Kram på dig!

2007-11-11 @ 10:29:06
URL: http://www.marinasblogg.se
Postat av: Znogge

Hoppas verkligen att du känner dig piggare i eftermiddag. Min hals är tack och lov bättre men jag håller mig inne i dag ändå. Solen skiner här och himlen är härligt blå!
Ha en fin söndag och Fars dag!
Kram!

2007-11-11 @ 13:13:26
Postat av: Christina

Åhhh du får krya på dig vännen, inget kul ju.
Har varit på Fridas Gård nu och oj så mycket fint där var.
Mina kronor kan du se på heminredningsbloggen om du vill.
Ha det gott och hoppas att du snart blir frisk
Kram

2007-11-11 @ 14:15:49
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Ingen härlig start när man vaknar med värk i kroppen och kanske förkylning på gång. Min förkyylning är nog lite på tillbakagång, tänk om man kunde säga detsamma om värken hm.
Kramizzzz

2007-11-11 @ 22:15:40
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0