Söndag.

171507-860
Snön ligger kvar men det är + grader så det blir nog inte så länge till.
Mitt knä är fortfarande ont men jag kan gå så jag följer med på dopet
nu klockan 11....får vila sen resten av dagen.
Avslutade kvällen igår med en film som heter Mr Brooks......den var
bra men otäck.
Handlade om en tillsynes helt normal man som var seriemördare.
Nu ska jag slå in doppresenterna.....det är en gullig servise i plast
och den röda barnkammarboken.
Ett kort har jag förstås också gjort men det ligger redan i sitt kuvert
och jag har glömt att tagit en bild av det.
Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Det brukar vara gulligt och trivsamt på dop och du får säkert trevligt om bara ditt knä håller.Du får väl vara lite försiktig. Ha en fin dag. Kram

2007-11-04 @ 08:30:06
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: A n n a

Hoppas knät ger med sig så du slipper sitta på dopet med knäont?
Vid såna tillfällen har åtminstone jag svårt att koncentrera mig? Kram & pussa på snödrottningarna!

2007-11-04 @ 09:47:54
Postat av: Christina

Hoppas att du blir bättre i ditt knä....
Ha en skön söndag min vän
Kram

2007-11-04 @ 11:29:49
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Ninni

Vilken härlig bild...

Skönt att du kunde gå med på dopet..ha en skön söndag, kram

2007-11-04 @ 11:58:56
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Znogge

Hoppas det blir ett fint dop och att ditt knä inte ställer till för mycket besvär!
Kram

2007-11-04 @ 12:50:41
Postat av: Witch

Har ni snö ?!?!? Jag har precis varit ute och krattat löv och städat kaninburar. Vi har strålande sol och + 9grader. Usch hoppas inte snön hittar hit bara ;)
Jag fnissade lite glatt när jag läste om pennorna du beställt. Jag var inne och beställde 3 stycken igår :D Men vad är det som krånglar med distresserna då?
Skön söndag till dig vännen!
*kram*

2007-11-04 @ 13:00:51
URL: http://www.dreamcatched.blogspot.com/
Postat av: sebastian

Tack för att ni kom på mitt dop, jag blev jätteglad.. Tallrikarna var jättefina och boken perfekt hälsar min mamma. Hon lovade oxå att ta kort på kortet och skicka till dig, hela dagen var rolig, fast jag sov för det mesta.. krama om voffsingarna... /Sebastian

2007-11-04 @ 22:29:36
Postat av: curlingmormor

ohhh vd härligt med barndop, hoppas nu bara att det gick bra med ditt onda knä. kramizzzzzz

2007-11-04 @ 23:21:43
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0