Shopping!

171507-869
Knät känns alltid lite bättre på morgonen så vi passar på att åka
och shoppa ganska tidigt.
Jag ska inte springa omkring så mycket utan ta det lite lugnt.
Hemtex ska jag besöka och sen får vi se om det kanske blir
någon butik till.
Tråkigt att Panduro Hobby inte öppnat sin butik här ännu....
den öppnar i december.
Det finns ingen hobby/scrapbutik här i stan så det är kul det
äntligen öppnar en och att den dessutom ligger nära mig är
ju inget minus.=)
Nu ska jag snygga till mig lite innan jag ska iväg.
Ha en mysig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas att du hittar något fint!
Ha en jätte bra dag!

2007-11-08 @ 08:52:47
Postat av: Malin

Jag ska iväg på Birsta med syskonen på eftermiddagen så vi kanske syns där =). Vet du att Majas huvud skakar!...Vi härjade så mycket igår så hennes nackmuskler är helt överansträngda =) Först gick vi en lååångprommis, sen fick vi främmande som var här till kl 22 och dom busade med henne hela tiden. För 15 minuter sedan skulle jag väcka henne och när hon lyfte på huvudet så skakade det så mycket att tungan flappade mot hakan =P Sen fortstte hon sovandet och då slutade det... Får se hur hon är om någon timme. Ska hon skaka sådär kan jag ju inte gå ut på promenad än på ett tag. Folk lär väl tro att hon har galna kosjukan eller nåt.

2007-11-08 @ 09:31:23
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Witch

Ha en härlig shoppingdag :) Kanske ska du vara glad att du inte har en pysselaffär när dig - det blir väldans dyrt ska du veta ;)
*kramar om*

2007-11-08 @ 10:31:27
URL: http://www.dreamcatched.blogspot.com/
Postat av: Znogge

Önskar dig det samma så här i all hast från jobbet!
Kram!

2007-11-08 @ 11:47:25
Postat av: curlingmormor

ta det varligt nu med ditt knä, men jag unnar dig verkligen att shoppa loss lite grann, hoppas att du kan göra några fynd.
ser att du har sånt där draperi (bakom vovvsingen), ett sånt funderar jag på att köta och ha framför altandörren!!!!!
kramizzzz

2007-11-08 @ 12:31:29
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Christina

Hoppas att du hittat något fint....
Ta det lugnt bara med knät
Kram vännen

2007-11-08 @ 15:12:16
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Finns ju en i Kvissle, ju! Hobbybutik, alltså. Plus att Papperskungen har flyttat till nya lokaler i Timrå, centralt som 17. Men det är ju förstås inte promenadavstånd... det är det ju inte.

Ha det härligt!!!!

2007-11-08 @ 17:44:31
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0