Onsdag.

171507-924
Lite suddig bild men kolla in minen på Ella.....hon ser ut som hon bara
vill fly från stora stygga syster yster.=)
Ella är oftast den som startar leken men Vilda är ett muskelvidunder
så hon rår aldrig på henne......hon är dessutom snabbare så hon kan
inte springa ifrån henne heller.
Vilda är en lite sportig variant av Engelsk bulldog medan Ella är mer
rastypisk.
Kvällen igår var inget kul jag frös och svettades vart annat om och
kände mig helt slut.
När kyl/frysen var på plats och vi ätit så var jag helt slut.....klockan
20 låg Vilda och jag i sängen och jag släkte lampan vid 21.
Jag fick ett recept på en till värktablett som jag skulle ta till natten för
att slippa ha så ont i ryggen så tidigt på morgonen......imorse sov jag
till 7 och jag har inte lika ont som jag haft den sista tiden i ryggen.
Nu var ju tanken att jag skulle minska ner på mina värktabletter inte
öka men det går ju inte när de inte hittat nått antiinflammatoriskt
som hjälper.
Känner av magen lite nu vilket var vanligt med den nya tabletten
men jag får väl ta en Rennie.
Känner mig ganska pigg en så länge men vi får väl se hur det blir
under dagen....sprutan jag inte tål finns ju i min kropp i 14 dagar
vilket inte känns vidare trevligt men inget jag kan göra nått åt så
det är bara att försöka att inte tänka på det.
Idag ska Malin,Max & jag åka till en jättemysig gårdsbutik och
titta på alla fina inredningsprylar hon har där och ta en fika i det
mysiga fiket med hembakat bröd.
Hoppas bara jag inte blir dåligare under dagen men då går det
ju fler tåg.
Ha en mysig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Fika med hembakat bröd och titta på inredningsprylar låter som en härlig sysselsättning i dag! Hoppas kroppen mår hyfsat och att sprutan inte ställer till det för mycket för dig!
Kram!

2007-11-28 @ 08:00:46
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: maria

Men då måste det ju vara sprutan som du inte tål eller?! Så trist att det blir så kraftiga reaktioner på den. Hoppas att det går över fort!!! Ha en så bra dag du bara kan!!! Kram

Postat av: A n n a

Bra att du fått sova..man ska inte spela martyr när man har så ont som du..*ajabaja*
Tabletterna har blivit till av en anledning & då ska dom användas..det är ju inte så att du missbrukar dom..så roligt att ta vissa tabl. & sen få ont i magen är ju ingen höjdare..
Hoppas du får det bra på utflykten..fika för mig me ;)
*kram*

2007-11-28 @ 10:47:12
Postat av: Anna-Karin

Åååå vännen vad tråkigt, varför ska det bara vara så här dumt =( men bra att tabletten funkade i natt i alla fall. Ha nu så trevligt med Malin och Max och fika åt mig med=) Kram A-K

2007-11-28 @ 11:41:34
Postat av: curlingmormor

Hoppas verkligen att du kommer iväg, för det låter så mysigt!!!!!
Kramizzzz

2007-11-28 @ 12:29:30
Postat av: elsamaja

Jag kan tänka mej att både kropp och själ tar nog stryk av den där reaktionen, så det är nog inte underligt att du kände dej extra luddig igårkväll.
Skönt om du kan få nåt som hjälper, så att du kan få sova lite längre, jag vet vad det vill säga, att inte få sova, p.g.a. värk, då jag har haft stora problem med min rygg, men det har ju oftast gått i skov, så dessemmellan är det ju bättre, så det går nog inte jämföra med hur du har det.

Vad heter din syster, och vilken ålder är det på henne, sambo/gift med vem?

Jag, nyfiken!!!!Näädå, inte alls.

Det är bara så himla komiskt, att jag träffar på människor, lite då och då, som på nåt vis har anknytning till Hammerdal, det är inte lika många som säger, att dom hr släkt i Strömsund, där jag också bott, slupen, ja visst, men väldigt roligt.

Jag bodde inne i Hammerdal bara tre år, men har ju hållt mej i närheten där, jag har mitt föräldrahem 2.5 mil utanför, som min bror är ägare till, som sommarhus, så jag har ju varit där uppe alla sommrar,och lite mer, allra helst medans mina föräldrar levde.

2007-11-28 @ 13:15:52
URL: http://elsamajarun.blogg.se/
Postat av: Marina

skönt att du fick sova ordentligt, det behöver du..
Hoppas att du hade en trevlig stund med Malin och Max

2007-11-28 @ 15:06:02
URL: http://www.marinasblogg.se
Postat av: Micke

Ett tag sen jag var här nu, ser att vovvarna har det bra!!
Får önska er alla en fin kväll!!
Kram

2007-11-28 @ 19:01:37
URL: http://beroende.zoomin.se
Postat av: Christina

Så tråkigt att du inte tåler sprutan, känner verkligen med dig.
Hoppas att det blir bättre och att kvällen blir bra.
Ha det gott vännen
Kram

2007-11-28 @ 19:02:33
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Ninni

Åhh vännen jag lider så med dig..du har det så tufft ändå så verkar du så glad och positiv...jättekramen

2007-11-28 @ 20:20:52
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Ninni

Söta du..inte klagar du, det finns dom som klagar bara dom får snuva, du har all anledning att klaga!

Du är otroligt stark som klarar all den smärta du har, klaga på du...lite lättare brukar det kännas då!

En riktigt skön dag önskar jag dig, hoppas du mår någorlunda.
Puss&kram

2007-11-29 @ 07:27:50
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0