Onsdag.

171507-884
Snön ligger kvar men det är väldigt blött.....önskar att det var några
minusgrader istället.
Kroppen värker som vanligt men jag känner mig lite piggare än igår.
Tröttheten och sjukdomskänslan är lika jobbig som värken i ledena.
Anders köpte Pirates of the Caribbean 3 igår så vi avslutade kvällen
med den......den var ingen höjdare tyckte vi....bara rörig och lång.
Inga planer för dagen.....får se vad orken räcker till.
Vovvarna ligger som vanligt kvar i vår säng och snarkar så det är
lugnt och skönt än så länge........mysigt med rofyllda morgonar när
man kan tända lite ljus och krypa upp i soffan med en kopp te.
Ha en mysig onsdag alla!

Kommentarer
Postat av: curlingmormor

Här är det fortfarande vinter också, det småsnöar lite grann och är tre grader kallt, kan nob blii en riktigt härlig dag.
Kramizzzz

2007-11-14 @ 08:40:57
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Marina

Här är det inte mycket snö alls kvar..Men det kommer väl att komma i omgångar ,hoppas jag..
Skönt att det känns lite bättre idag i alla fall, har du pratat med reuma om sprutorna?

2007-11-14 @ 09:04:14
URL: http://www.marinasblogg.se
Postat av: Ninni

Här ligger det lite vitt på marken men det är grått och trist!

Ha en skön dag, trots din evinnerliga värk, tycker synd om dig..kramen

2007-11-14 @ 10:05:55
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Missy

Ja usch den där filmen gillade inte jag heller när jag tittade på den!
Uppskriven p.g.a nån snygging till skådis :)
Visst är det synd att man inte kan byta ut en del kroppsdelar-mer reservdelar åt folket...
Kram..

2007-11-14 @ 10:15:00
URL: http://missanpassadebarnet.blogspot.com
Postat av: Znogge

Ska det vara snö så ska det vara minusgrader! Blasket och töandet är bland det värsta som finns! Typiskt skånskt dessutom...
Kram!

2007-11-14 @ 10:17:29
Postat av: Christine Reinhold

Hej Kul med hundbilder, mina älskar snö så hoppas vi får lite mer än vad vi har haft nu men vintern är lång. Du gör jätte fina kort och kommer nog att titta in här fler gånger. Hoppas din värk snart är över. Har själv atros och fibromyalgi så vet vad värk är men det är bara bita ihop o vänta på bättre dagar.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0