Måndag.

171507-915
Förutom att ryggen värker och är stel så känner jag mig rätt bra idag.
Hoppas det håller i sig tills ikväll när vi ska åka och titta på en kyl och
en köksfläkt.
Har haft hosta hela helgen men nu tycks den vara borta.....dax att ringa
reumatologen kanske och få en tid för sprutan.
Det ser ut att bli fint väder....solen är på gång och det är 5 minusgrader.
Förhoppningsvis kan vi komma ut på en lite längre promenad vovvarna
och jag.
Jag ska dra runt på dammsugaren en stund och leverera ett kort till en
granne men sen finns det inga mer direkta måsten idag.
Borde förstås få undan lite av det som jag ligger efter med men jag får
se vad det blir.....tar dagen som den kommer.
Ha en riktigt mysig måndag alla!

Kommentarer
Postat av: curlingmormor

Håller tumarna så att du kan komma iväg och få dig en spruta!!!!
Sen ett litet lycka till med inköp av en ny kyl och fläkt, det är ett stort uppdrag ni har idag!!!!
Kramizzzz

2007-11-19 @ 09:03:16
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Eleonora

Vilda och Ella är jättesöta i soffan! Vad du är smart som kan göra så vackra kort! Ännu en talang. Lycka till med inköpet av kyl/frys. Det är inte det lättaste när det finns en uppsjö att välja emellan. Hoppas du redan vet vad du vill ha. Ha en mysig dag och kram från mig

2007-11-19 @ 11:26:11
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: A n n a

Härligt med ny kyl..ta det lugnt sen :)

2007-11-19 @ 12:07:22

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0