Lördag.

171507-916
Det ser nästan ut att kunna bli sol idag.....hoppas kan man ju alltid.
Kroppen är som vanligt inget vidare men jag kunde somna om
en stund efter att jag tagit min morgondos.
Hoppas verkligen att jag kan ta Humirasprutan på tisdag så att vi
får klarhet om det var den jag reagerade på.
Om det är så finns det en spruta till att prova ( Embrel ) om inte
det heller fungerar så är vi på ruta ett igen tror jag.
Nej nu ska jag tänka possitivt.....klart det kommer att fungera.=)
Vi har massor vi borde göra i helgen men mannen är trött efter
en tuff vecka på jobbet så vi gör det vi orkar.
Skönt att jag kan tänka så nu för tiden....förr var det helt omöjligt
och en riktig katastof om inte allt var skinande rent till jul.
Den gamla köksfläkten ska ner i helgen för på tisdag kommer
den nya så runt den blir det städat i allafall.
Kyl/frys kommer också på tisdag men den befintliga kylen drar
vi nog fram på måndagkväll.
Tänkte att vi skulle baka lite lussekatter också.....ja ni hör ju
att planer finns det.=)
Jag har två kort kvar att göra sen är grannens dop inbjudningar
klara.
Nu ska jag göra en liten bloggrunda innan husse & vovvarna
vaknar......ni skulle bara höra hur de snarkar.=)
Ha en mysig lördag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Emelie var imponerad av Vilda=) "Hon drägglade ju inget!" var hennes första kommentar, sen kom "men va söt hon var", "Maja ser ut som en surtant i jämförelse" och en massa annat=). jag såg nu att du hade skrivit om huset på Berghemsvägen! Det är bara 2 sovrum och det knepigaste av allt är att tomten ligger på andra sidan vägen(?)! Knäppt!

Kram

2007-11-24 @ 09:09:41
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Christina

Tror att jag kan föreställa mig snarkningarna:)
Ja du, planer har man gott om men orken....
Men du, det blir säkert en härlig jul ändå även om man inte har det skinande rent.
Ha en skön lördag goa vännen min
Kram på dig

2007-11-24 @ 09:16:09
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Znogge

Man får helt enkelt inse att dygnet bara har 24 timmar och att man INTE kan jobba hela tiden. En sak i taget är bättre och då brukar det mesta ordna sig. Men som sagt, inte är det en katastrof om något inte hinner bli klart! Lite måste man få koppla av!
Kram och ha en fortsatt fin lördag!

2007-11-24 @ 13:41:56
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: A n n a

Jag leverar lite bullar åt dig så slipper du hålla på ;)
Risken finns att du inte tål nåt av dessa men jag tror du har nåt "skit" i kroppen som gör att du blir dålig av det?
Jag håller tummarna för att det ska funka med nåt iallafall :)
Ha en skön lördags kväll nu...kramelikram

2007-11-24 @ 17:12:10
Postat av: Marina

Hoppas att det funkar den här gången..Enbrel sprutorna har funkat bra på Jonte..T.o.m så att alla hans molusker försvann..
Låter som att du har lite att göra den närmsta tiden!

2007-11-24 @ 19:44:22
URL: http://www.marinasblogg.se
Postat av: curlingmormor

Finns ingen anledning vrför man skall slita ut sig inför julen, jag har också fått tä nka om, finns inte på denna världskarta att jag kan fixa och dona som förrut, men
när man väl har lärt sig att acceptera detta så känns det riktig trevligt *ler*!!!!
Kramizzzzzz på dig!!!

2007-11-24 @ 22:17:59
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Emma och Pulver

Vi ska såklart hålla tummar och tassar för att du får prova sprutan snart igen och att allt ska gå bra den här gången!

Vi var i Sundsvall idag, på IKEA, synd att vi inte hade mer tid, då har vi kanske kunnat träffas!
Kram!

2007-11-24 @ 22:18:50
URL: http://www.emmli.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0