Lite advent....

171507-931
har jag fått till i allafall......köksfönstret sparar jag till imorgon men
resten av fönstren är klara.=)
Sen är det ju en massa annat som ska fram förstås....det brukar ta ett
par dagar innan allt är framstökat.
Ella har varit ganska upprörd idag....hon vill ju helst att allt ska se ut som
vanligt här hemma.
Klippte mig riktigt kort idag.....jag har inte haft så kort hår på säkert ett år
men jag känner mig super nöjd.
Dessutom fick jag tag i kesella på Ica så nu är det bara att baka när
andan faller på.
Ikväll blir det lugnt för nu känner jag mig helt slut.
Jag ska sätta mig och pyssla med lite kort  det är ett bra sätt att koppla
av på.=)
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Kul med lite ny frisyr! Mitt hår är alldeles för långt och behöver en rejäl klippning. Borde helst hinna med det fredag eller lördag. Men det är mycket som ska hinnas...

Det tar verkligen tid att plocka fram ljusstakar och annat. Blommor får flyttas och fönsterlampor likaså. Nej, det sköter inte sig själv precis;-))
Ha en skön kväll nu!
Kram!

2007-11-29 @ 18:28:09
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Va spännande med riktigt kort hår och vad skönt att du blev nöjd!

Jag har flera gånger haft kort hår, men jag trivs bäst i lite längre även om det är jobbigare.kramen

2007-11-29 @ 21:03:20
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Härligt att vara nyfriserad. Jisses vd du har kämpat på, snyggt jobbat, här har jag inte ens börjat, men det är ju en dag imorgon också!!!!!!!
Kramizzzzzz

2007-11-29 @ 23:20:12
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Anna

men du vad jobbigt med all värk och allergiska reaktioner etc inte konstigt du inte har varit online på msn så mycket.
Härligt med ny frisyr jag hade åxå behövt ta tag i sånt.

2007-11-30 @ 00:03:02
Postat av: Gisan

Det är skönt att vara nyfrisserad kan jag tänka. Jag tänkte ta en vända till frisören idag. Jag la i lite ny färg igår. Så nu är jag redo för Hufvudstaden. Kramar...

2007-11-30 @ 06:54:34
URL: http://gisan.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0