Kväll!

171507-868
Lyckades ta en bild precis när Vilda skulle klia sig i örat.
Ella kan inte den konsten hon tippar eller åker runt på rumpan
när hon försöker....ser vansinnigt roligt ut.=)
En vän kom på besök förut med en hallonpaj...mums.
Idag har det blivit lite städat i allafall men även en del vila och pyssel.
Imorgon hoppas jag att jag är pigg så jag och mamma kan ut och
shoppa lite....skulle vara skönt att komma hemifrån en stund.
Jag gillar att vara hemma men ibland är det kul att komma ut och se
lite folk och shoppa lite fint.=)
Ha en mysig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Christina

En mysig kväll till dig också och en god natt när det är dax
Kram

2007-11-07 @ 19:44:34
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Marina

Ha det gott i kväll..Hon ser ju för härlig ut!

2007-11-07 @ 20:03:25
Postat av: A n n a

Älskade vovve..sötnosen!! Pözzen på sessorna..& hoppas natten blir bra..*kram*

2007-11-07 @ 20:28:08
Postat av: curlingmormor

den där stilen känner jag igen, vovvsingen har också väldiga problem när hon ska klia sig bakom örat.
må bra när du vaknar imorgon nu så att du kan hänga med din mamma ut på stan och shoppa.
kramizzzz

2007-11-07 @ 22:05:10
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: A n n a

Go´morron..hoppas du får en bra dag..*kram*

2007-11-08 @ 06:58:02
Postat av: maria

Godmorgon, vännen! Det önskar jag dig, att få vara pigg nog för lite shopping idag!!!

Kram!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0