Kväll!

171507-718
Ännu en lat dag till ända...jag har inte gjort mycket nyttigt idag.
Dammsugningen får vänta till imorgon....då mår jag bättre har jag
bestämt.
Anders har varit hemma från jobbet idag med feber och halsont...nått
mer man åker på förstås.=(
Prinsessorna är så trötta på oss nu som inte orkar leka och vara roliga.
Idag när Ella var ute på gården hade Vilda och jag lite sökträning....
det tycker hon är jätteroligt.
Det var så mycket enklare att roa Vilda när vi bara hade henne.....tex så
gillar hon att slita gamla glasslådor i stycken i jakt på godis som matte
gömt där men då sitter Ella bredvid och äter upp plasten Vilda spottar ut.
Inte så bra med tanke på Ellas mage och tarmar.=(
Vilda sliter bara sönder saker...hon äter aldrig upp nått olämpligt men det
gör Ella åt henne istället.
Nu ligger de och snarkar i varsin soffa efter maten så igentligen går det
nog ingen nöd på dem....det är bara jag som får dåligt samvete när jag
inte orkar angagera mig i dem som jag brukar.
Ha en mysig kväll alla!


Kommentarer
Postat av: A n n a

Tittar in & ser en pömsig Ella..gud va trött jag blev :)
Ha det allra göttaste...

2007-11-06 @ 21:04:00
Postat av: Znogge

Har också en liten tagg i min hals. Verkar gå mycket skräp just nu. Hoppas du slipper bacillerna i alla fall eller du har dem kanske redan...
Kram och ha en bra dag!

2007-11-07 @ 06:07:22
Postat av: Christina

En helt underbar vovsing!
Kram vännen

2007-11-07 @ 07:50:43
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: A n n a

Alvedon & filten i soffan...
Hoppas du mår bra..pussa sessorna

2007-11-07 @ 07:56:43
Postat av: Gisan

Energibrist är så...energisugande... Kramar...

2007-11-07 @ 08:11:33
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: curlingmormor

det lär nog inte gå någon större nöd på duna vovvsingar. hoppas nu bara att du inte blir förkyld också!!!
kramizzz

2007-11-07 @ 16:18:16
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0