Inget pigg.=(

171507-877
Jag känner mig inget pigg alls så jag bestämde mig för att stanna
hemma från middagen på restaurang.....  tråkigt men inget att göra.
Vovvarna håller mig sällskap och Anders får äta för mig mig också.
Vilda gillar verkligen att ligga där det är trångt....på bilden har hon
trängt in sig bakom husses arbetsdator som han lagt i soffan.
Ska bli skönt när vi får till ett litet data & pysselrum så vi slipper
att breda ut oss med allt i vardagsrummet....men för att vi ska få
till ett sånt måste vi flytta sovrummet och det har vi inte påbörjat
ännu.
Vi har en 40 kvm gillestuga nere som vi skulle kunna sitta i men
där är vi aldrig...inte ens när vi ser på film fast vi har en bioduk
och hemmebioanläggning där.
Men vi har 200 kvm hus på 2 personer så plats har vi.....det gäller
bara att göra om huset som vi vill ha det nu när barnen flyttat.
Det har snöat här hela dagen så nu är världen utanför fönstren
vackert vit......det är så mysigt.=)
Vovvarna far omkring som två snöplogar så fort man släpper ut
dem.....de är helt galna i snö.=)
Ha en mysig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: eva

Så mycket fina kort du har gjort. Vilka härliga hundar.

2007-11-11 @ 16:40:00
URL: http://evaspyssel.blogspot.com
Postat av: A n n a

Vilda & Ella kan gärna få komma & trängas med mig i soffan :D..fast då blir du utan värme :( alltid är det nåt...
Önskar dig en skön kväll,synd på rest. besöket men det går fler tåg..*kram*
Känner man att man inte orkar då ska man va hemma..

2007-11-11 @ 18:02:40
Postat av: Marina

Tråkigt att läsa att du inte är pigg!!Hoppas att det snart går över..Tråkigt också att du inte orkade följa, men så är det ju ibland!Hoppas att du å flickorna hade det mysigt hemma i alla fall!
Jag tycker att asken ovan var jätte fin!
Kram!

2007-11-11 @ 19:49:54
URL: http://www.marinasblogg.se
Postat av: curlingmormor

Faktum är att det är riktigt mysigt att ha ett litet krypin där man kan sitta med datorn m.m.
Du får tänka som så......."den som väntar på något gott...."!!!
Kramizzzz

2007-11-11 @ 22:17:49
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0