Grått & trist.

171507-887
Det är full fart på prinsessorna som vanligt.....det är värre med mig.=(
Jag har inte tid att göra ingentig men just nu har jag inget val....usch
vad jag är trött på att ha ont.
Känns som om sjukdomen tar alldeles för stor plats i mitt liv.....all
energi går åt till att stå på benen och klara av vardagsbestyren.
Jag har haft långa skov förut så jag vet inte varför det känns så jobbigt
den här gången......det är bara att gilla läget och vänta ut eländet.
Här snöar det just nu men det är plusgrader så det är väldigt blött.
Ska man gå ut idag blir det med broddar under skorna för det är
isfläckar lite varstans.
Vi får göra det lite mysigt för oss här inne jag & vovvarna så ska vi
nog få den här dagen att gå också.
Ha en mysig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Christina

Full fart i snön, det känner jag igen:)
Stackars dig Helena, varför skall du ha så ont?
Ibland kan man undra vad man gjort för att ha det så.
Mys till det med sessorna och gör det så bra du kan och så hoppas jag att du får en skön dag idag.
Kram min goa vän

2007-11-13 @ 08:22:27
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Marina

Låter som om vi har samma väder :-( Det blir inte fint inne när jag har varit ute med pojkarna :-( Men jag som har så lite att göra kan väl få lite mer att göra...*ler*
Näe nu måste grabbarna ut, sen så är det Karolinska som gäller!
Kram!

2007-11-13 @ 09:04:52
URL: http://www.marinasblogg.se
Postat av: A n n a

Härlig bild..tänk om man hade den energin??
Man får inte låta sjukdomen ta över ens liv..lättare sagt än gjort många ggr! Hoppas du får det lättare framåt dan..*kramiz*

2007-11-13 @ 10:02:26
Postat av: Znogge

Torrt och uppehåll här än så länge. Det passar mig bra för idag ska jag köra till veterinären. Snön får alltså gärna vänta ett tag til!

Hoppas du snart känner dig piggare och att orken kommer tillbaka.

Kramar till dig och prinsessorna!

2007-11-13 @ 10:53:52

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0