Fy vilket väder.

171507-908
Det har varit dimmigt hela dagen och regnet hänger i luften.
Halt som bara den är det också....trots broddar känns det riskigt
att gå ute och jag spänner mig så hela kroppen värker när jag
kommer in igen.
Ja det gör den ju ändå förstås men på ett annat sätt.=)
Har tagit mig i kragen och ringt reumatologen idag och nu är det
bestämt att jag ska dit på tisdag nästa vecka för att ta en spruta.
Hoppas bara jag inte hinner bli sjuk igen för då blir jag tokig.
Mannen blev sen på jobbet igen så det blev ingen frys idag
heller....han ska försöka sluta efter lunch imorgon så då
borde han ju vara hemma före 18 tycker jag.
Mamma var här tidigare idag och fikade och sovrummet är
dammat men så mycket mer har jag inte åstadkommit.
Jo jag har ju pysslat förstås.=)
Ha en mysig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Jag tycker att dagarna går och man hinner inget. Fast det kan ju bero på att jag pysslar med allt mellan himmel och jord. Suck!

Ha det bra, vännen!

2007-11-20 @ 20:22:34
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Marina

Ungefär samma väder som det har varit här idag,jag var livrädd å dratta på ändan när jag var ute med pojkarna i morse...
Men nu är det inte halt ute men ruggit å duggar:-(
Hoppas att du får komma igång med sprutorna nu..
Kram!

2007-11-20 @ 20:39:37
URL: http://www.marinasblogg.se
Postat av: A n n a

Vilda försvinner nästan i snön?? Pyssla, vila & ta hand om dig själv...*kram*

2007-11-21 @ 07:12:28

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0