Fredag.

171507-901
Idag ångrar jag nästan gårdagens shopping.......det gör ont överallt.=(
Men hur roligt skulle livet vara om jag bara skulle sitta här hemma
jämt.....det gäller att ta vara på de få dagar jag känner att jag orkar
göra något roligt.
Igentligen har jag inte ondare idag en andra dåliga dagar och nu är
det pga att jag gjort något kul i allafall.
Det blir vila idag och det vet jag ju hur man gör efter en massa träning.=)
Jag tror att vovvarna har tömt båda leksakerna på vitt flur nu.....vi plockade
sånt hela kvällen igår.
Det ryms otroligt mycket flur i en hundleksak.
Jag vet ju att Vilda sliter sönder sådana leksaker direkt men ibland köper
jag det ändå bara för att hon tycker att det är så roligt.
Igår var faktiskt Ella delaktig vilket är första gången....hon slet inte sönder
men tyckte att det var jättekul att dra ut fluret ur hålen Vilda gjort.
Har fått en kortbeställning av en granne så det ska jag roa mig med
lite senare när steleheten givit med sig.
Nu ska jag göra mig en kopp te och sätta mig och mysa med min fina
nya lykta som jag tänt.
Ha en mysig fredag alla!

Kommentarer
Postat av: Christina

Åhh vad jag känner igen mig....
Men man kan ju inte bara sätta sig ner och inte göra nånting...
Önskar dig en skön fredag vännen
Kramkram

2007-11-16 @ 07:40:12
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Znogge

Visst kan man stå ut med att ha lite ont om man gjort något trevligt. Man bara ha ont utan att ha gjort något måste kännas ännu värre så klart.

När det gäller hundleksaker såg jag i en affär att de kunde hålla allt från fem minuter till flera månader. Inga garantier lämnades. Tycker det stämmer väldigt bra;-))
Kram och ha en fin fredag!

2007-11-16 @ 07:56:05
Postat av: Marina

Det gör du rätt i !!!Hoppas att det lättar lite under dagen!!
Kram!

2007-11-16 @ 08:22:33
URL: http://www.marinasblogg.se
Postat av: curlingmormor

Visst är det så att gör man något lite extra så får man lida pin, men för min egen del så tycker jag att det är värt det. Men det måste ju finnas måtta *skrattar*!!!
Ha nu en riktigt härlig fredag och mys med dina vovvar och en stor balja te!!!!
Kramizzzz

2007-11-16 @ 08:56:02
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Missy

Hoppas du mår bättre lite senare idag då? Vilda ser inte ut att vara stel iallafall :) benen åt alla möjliga håll..he he..
Kram på er..

2007-11-16 @ 08:56:37
URL: http://missanpassadebarnet.blogspot.com
Postat av: Gisan

Jag hoppas att det onda ger sig under dagen. Det är så tråkigt att det ska komma "surt" efter när du har gjort något roligt. Jag vet hur det är även om mitt onda sitter i själen. Kramar...

2007-11-16 @ 09:18:21
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: Witch

Vad fint kortet med hjärtat var !! Det gillade jag verkligen. Och färgerna är såå härliga! Vad kul att städa efter lekfulla voffsingar ;)
Hoppas att det onda inte förstör hela din helg gumman!! Önskar jag kunde ge dig en STOR kram och trolla bort all smärta !!
*KRAMAR försiktigt om*

2007-11-16 @ 09:42:12
URL: http://www.dreamcatched.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0