Dystert.

171507-866
Snön har regnat bort under natten så nu är det grått och dystert ute
igen.
Tur att prinsessorna livar upp här hemma......skulle vara rätt dystert
även inomhus utan dem.
Knät fortsätter att plåga mig.....det är inte själva leden som är
inflammerad utan muskelfästet som sitter ovanför knäskålen.
Jag tycker att det borde ge sig nu......har ju haft så här i en vecka
snart.=(
Tack för alla komplimanger om mina kort.....jag blir så glad när jag
läser dem.
Det är så otroligt roligt att göra kort och ännu roligare blir det ju när
människor uppskattar det man gör.=)
Idag ska dammsugaren fram en sväng.....måste röja undan det
värsta här hemma.
Resten av dagen blir det vila,pyssel och umgänge med vovvarna.
Ha en mysig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas du får en hyfsad dag trots allt!
Kramen på dig!

2007-11-06 @ 08:56:14
Postat av: Anna

Hoppas din dag blir bra :)
Jo jag kommer att få va ifred..det vet jag ;)..det märker du snart..*kram*

2007-11-06 @ 09:06:12
Postat av: Znogge

Visst är hundar ett helt underbart sällskap även inomhus. Man är liksom aldrig ensam! Hoppas den envisa värken i ditt knä vill ge med sig något i alla fall!
Kram!

2007-11-06 @ 09:48:46
Postat av: Marina

Jäkla värk å hålla sig...Nu får det väl försvinna för den här gången!!!
Ha en bra dag med flickorna...

2007-11-06 @ 10:12:43
Postat av: maria

Stor kram, vännen! Orkar inte så mycket mer just nu....

Postat av: Christina

Så tråkigt med ditt knä, önskar att jag kunde blåsa på det och säga att det går över när du gifter dig
:)
Men så är det ju inte, tyvärr.
Önskar dig en bra dag ändå.
Kram vännen

2007-11-06 @ 11:52:49
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Jossan

Det låter som en kalasidé! Vi får bestämma dag lite närmre =)

Jag måste säga att jag sitter och beundrar dina julkort jag med.. DOm är otroligt fina!! Du är så duktig!

2007-11-06 @ 15:10:53
URL: http://hubertwebb.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0