Jag har blivit utmanad!

Jag brukar inte anta utmaningar så ofta men nu gör jag det i allafall.=)

Tre saker jag inte förstår:

*Hur man kan skada barn & djur
*Hur dagarna kan gå så fort
*Hur vissa människor tänker
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
*Datorn så klart
*3st ljuslyktor
*En hög med data & inredningstidningar

Tre saker jag gör just
*Lyssnar på Ella som ligger och snarkar bredvid mig
*Skriver svar på utmaningsfrågorna
*Fryser i bara morgonrocken
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
*Se barnen växa upp och kanske bilda familjer
*Ha turen att få äga en hel del fler bulldogar
*Känna att jag är nöjd med livet som jag levt det


Tre saker jag kan göra:
*Njuta av livet med sambo och hundar
*Vara nöjd med att mina nu vuxna barn klarar sig bra
*Ta mig tid att göra det jag vill göra



Tre saker jag inte kan:
*Mina leder begränsar mig en hel del
*Köra bil(har inget körkort)
*Sy på maskin

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
*Il Divo
*Ljudböcker
*Tystnaden



Tre saker jag skulle vilja lära mig:
*Scrapbooking & stämpling
*Allt om hundar
*Att kunna göra ingenting
Tre favoriträtter:
*Kyckling med röd curry & cocosmjölk
*Grillat kött och potatisklyftor
*Färsk pasta med parmesan,Parmaskinka & svarta oliver

Nu utmanar jag:
Jossan
Nalle
Anna L


Kommentarer
Postat av: Anna

Antar utmaningen..ska bara ut med crisse först...annars får jag inte va ifred ! Pöss...

2007-05-07 @ 09:28:23
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com
Postat av: Nalle

OK, jag antar utmaningen. Kommer under dagen.
Kram

2007-05-07 @ 09:31:51
URL: http://nallesfoto.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0