Idag skiner solen.

171507-322
Jag känner mig piggare idag,äntligen.Igår fick vovvarna gå ut en stund
samtidigt,jag ville ha en utebild på dem tillsammans.
Det var inte det lättaste eftersom de bara ville leka vilket fortfarande är
förbjudet för Vilda.Bättre bild en så här blev det inte,kom de närmare
varandra så blev det full lek.Jag fick dem på samma bild i allafall.=)
Idag står det shopping på schemat.Mina systerdöttrar är här och hälsar på
och den äldsta har precis fyllt 16 år så hon ska själv få välja sin present.
Den yngre fyller 12 år på julafton men hon brukar få välja sin present nu också.
Vi ska åka kl 10 så förhoppningsvis håller det fina vädret i sig till jag kommer
hem igen.Nu ska jag snygga till mig lite.
Ha en bra torsdag / söndag!

Kommentarer
Postat av: yvonne

Hejsan
Skönt att höra att Vilda mår lite bättre :) Vädret här i skåne är inget vidare. Mulet och lite blåsigt. Ska till Hässleholm i morgon och ställa Haley, hoppas det inte blir regn. Såg på vädret i går att de inte lovade nåt vidare :( Kanske tur att bullarna börjar dömas i ringen. Inte kul att stå och vänta i hällande regn. Skönt att du känner dej bättre. Vet hur det är att ha värk :( Har själv problem med nacke, skuldra ja hela min vä sida. Har ofta huvudvärk. Går fortfarande på utredning för de vet inte än vad som orsakar mina smärtor.
Ha det gott och bulle kramar från oss alla

2007-05-17 @ 10:15:33
URL: http://www.nogg.se/sandbrooks
Postat av: Ninni

Bra att det går åt rätt håll för vovven!

Ha en skön dag..här regnar det..suck!

2007-05-17 @ 11:02:38
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Ninni

Nää nu blir jag avundsjuk har du en godispåse,,,suck!
Ha det mysigt, kram

2007-05-17 @ 13:33:26
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Nina på Johangården

Såg ditt anrop på msn... var i Sundsvall och hämtade dotter och snokade runt lite. Kollade var hon ska bo och lite allmänt runt stan.

2007-05-17 @ 23:55:34
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0