En varm och härlig dag.

171507-335
Solen försvann redan på förmiddagen men det har varit varmt och skönt
ändå.Har mest vilat mig idag,jag har blivit sämre igen under dagen.=(
Lite scrapping har det i allafall blivit,jag har gjort en Lo på just den här
bilden.Pelargonen är min favorit av sommarens blommor.
Jag planterar den i alla mina krukor och blomlådor ute,gärna tillsammans
med Hänglobelia eller Bacopa(kan kanske stavas med två c).
Nu snarkas det för fullt i soffan,vovvarna är trötta efter en hel dag utomhus.
Vilda har mest legat på övre altanen och solat medan Ella har legat vid sin
älskade vinbärsbuske.Jag tänkte ta bort den i år för den ser bedrövlig ut
men jag måste nog låta den stå kvar.Om hon får slita och dra i den så
kanske hon låter bli allt annat,hoppas kan man ju alltid.=)
Nu ska jag krypa ner i soffan med prinsessorna och mysa en stund.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Nalle

pelargoner är fina, de är ju ganska tåliga också. passar mig utmärkt.lillen ligger på min vänstra arm, haha, så jag kan inte göra stora bokstäver hihi.
suss gott

2007-05-21 @ 22:00:25
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Men så envis värken är med dig, hoppas ändå att du får en skön natts sömn!!!!
Krya på dig!!!
Kramizzzz

2007-05-21 @ 23:13:46
URL: http://wordpress.com
Postat av: Marina

Pelargoner är så fina,så är in här och kollar på dom lite nu å då.
Ja, det här vädret gör det ju inte bättre för er som har problem med värk.Det märker jag ju på min 11 åring..Mycket värk just nu!
Men jag håller tummarna att värmen och solen kommer så att ni får lite lindring.
Låt busken vara kvar för Ellas skull, det skulle jag ha gjort...
Ha en bra dag!

2007-05-22 @ 06:55:42
Postat av: anna

Älskar pelargoner!! Idag är vi med i samma "klubb"..knappt sovit inatt p.g.a all värk :( Hur är det med dig idag? Hoppas ditt gett med sig nåt...kram!

2007-05-22 @ 06:59:45
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com
Postat av: Nina på Johangården

Precis sådana pellor är mina favoriter. Milt rosa och så vita. Och rosenknoppspellor.
Det är dags att gå ut med jyckar, förbereda för jobbet, en varm dag idag igen... och så jobba. Tänk att jag blev en person med ett arbete.
Fast det gör mig så trött.
Ha det gött! Sola lite åt mig med. Kram

2007-05-22 @ 08:30:59
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Helena svarar Marina

Kul att du hittat hit.
Jag antar att din dotter är barnreumatiker.
Orättvist att måsta ha sån värk när man bara är 11 år.Jag fick min reumatism när jag var 24 år,det var nog så jobbigt.
Hoppas din dotter får mår lite bättre nu när sommaren kommer.
*Kram*

2007-05-22 @ 09:33:59

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0