Blomlådor!

171507-334
Sambon åkte själv och köpte blomlådorna,så jag skulle slippa oroa mig
över att de kunde ta slut.=)De kommer att bli jättefina med röda Pelargoner
och blå Hänglobelia i.Det är lite för tidigt att sätta ut sommar blommor här
uppe så jag får vänta ett par veckor till minst innan jag kan fylla lådorna.
Jag gillar Pelargoner,på bilden ser ni min Rosenpelargon.
Om jag mår bättre imorgon kommer en bloggvän hit för att pyssla tillsammans
med mig.Vi har inte träffats förut så det ska bli kul att få träffa henne.
Jag har suttit ute en stund i det fina vädret,tråkigt nog så blåser det rätt bra.
Vovvarna har varit ute tillsammans och det har gått jättebra med Vilda.
Nu ska jag lägga mig och vila en stund.
Ha en skön kväll !

Kommentarer
Postat av: Nalle

Å va roligt att du fick dina lådor. Hoppas du mår vättre imorrn. Roligt också att du skall få besök av en bloggvän. Inte illa. Kul !
Ha en fin kväll
Kram

2007-05-20 @ 19:08:40
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: anna

tjusigt!!!
:DD

2007-05-20 @ 20:57:25
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com
Postat av: Cina

Ger dig en JÄTTEKRAM och hoppas att kroppen din mår bättre i morgon!!
I fredags fick jag mina foton jag beställt för framkallning och ditt rosenkort är sååå vackert!! Hoppas att jag får tid och lust att börja scrappa några av mina blomfoton nu i veckan. Tack än en gång för att du delade med dig av ditt vackra foto.
*KRAAAAAM*

2007-05-20 @ 22:35:25
Postat av: Nina på Johangården

Pellan ser ju ut som min pella, den som heter Kronprinsessan Mary. Kanske är det samma sort. De är så fina med det lite gröna längst inne i blomman.

2007-05-20 @ 23:27:17
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0