Vilda har ont i sitt ena bakben.

171507-133
Vilda började helt plötsligt att halta på sitt ena bakben igår eftermiddag.
Det är inte det benet som är opererat men oroande ändå.
Jag har satt henne på Rimardyl vilket är antiinflammatoriskt och smärtlindrande.
Hoppas att det hjälper annars blir det vetrinären nästa.
Förutom att hon inte gärna vill stödja på benet så är hon lika pigg som vanligt.
En olycka kommer sällan ensam sägs det och som vi har det nu så tror jag att
det är så.Förkyldning,lunginflammation,tandvärk och en halt vovve,allt på en
gång.Men det är väll lika bra att göra bort allt på en gång när man ändå håller
på.Idag kommer Malin & Maja på besök,vi ska scrappa lite ihop är det tänkt.
Ella & Maja får leka en stund och Vilda får vila på sin prinsessbädd bakom en
grind.Får se om det blir något alster att publicera senare idag.
Nu är det dax att röja lite om jag ska kunna släppa in någon idag.

Ha en skön onsdag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas det bara är nåt tillfälligt med benet,trist när dom är sjuka!

Jag har inte lyckats sätta in bannern.....har inte haft wordpress bloggen så länge. Jag har klurat och försökt men får inte till det.Jag har fler banners som jag skulle vilja haft dit :(
De enda jag fått in är dom som man automatiskt får en adress till!

ha det bra och krya på er !
Kram!

2007-03-14 @ 16:46:14
URL: http://havsbrus.wordpress.com
Postat av: Anna

Men neej hoppas det ger med sig nu? *håller tummarna*...

2007-03-14 @ 18:03:28
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com
Postat av: Helena svarar

Vilda är lite bättre i benet nu ikväll,hon har tvångsvilat hela dagen.=)
Tack för er omtanke om henne.
Kram!

2007-03-14 @ 19:04:05

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0