Vad lätt allting känns när solen skiner.

171507-179
Även om jag har hemst ont i mina leder idag så känner jag mig lite piggare
än vanligt.Det är nog solen och vårens förtjänst.
Även om nätterna fortfarande är kalla så är dagarna härliga när solen varit
framme en stund.
Jag lyckades ta en bild på vovvarna igår när Ella som vanligt parkerat på
Vilda.Den blev inte så bra men det gäller att vara snabb för så fort dom hör
att man startar kameran så ändrar de ställning.Kolla in Vildas stil,hon ser
ut som en groda.
Det blev lite shoppat till mig själv igår fast det var en present till mamma
jag skulle köpa.Även min dotter som var med fick en blus av mig och en kjol
av mormor.Mamma fick förstås sin present och lite tulpaner.
Jag hittade två tunikor till mig i brunt förstås,allt jag köper nu är brunt eller rosa.
Har aldrig varit någon rosa tjej men en viss rosa färg har jag fastnat för nu.
Dagen blir lugn idag,ska försöka få klart i vardagsrummet.Det tar lite tid när
allt ska bytas.Inte bara gardiner utan kuddar,ljuslyktor och lite annat som
måste matcha.=)Jag är rätt petig när det gäller färger,vill att det ska vara 
enhetligt.Jag ska ta med mig vovvarna sen och sätta mig och mysa på altanen.
Vilda älskar att sitta där och njuta av solen,även Ella kan sitta och sola ibland.
Annars går hon mest runt på tomten och äter upp mina buskar.

Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Inte visste jag att hundar åt buskar..ha,ha!!

Det är kul att göra om och visst ska det matcha...annars kan man ju bli tokig om det skär sig!

Rosa älskar jag, har en hel del kläder som är rosa!

Ha en skön dag hoppas dina leder blir bättre..kram, kram

2007-03-27 @ 09:31:21
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Malin

Det ligger nog i familjen att äta upp buskar...Maja satt igång igår på samma projekt som förra året...Det är bara en pinne kvar men den lever! I somras drog hon upp den 10-20 ggr så jag fick springa runt och leta och plantera om varannan dag tycker jag. Nej nu ska jag fara på sjukhuset för ctg och ultraljud! Hörs sen!!

2007-03-27 @ 11:54:21
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Nina på Johangården

Solen lyser... och matchat ska det vara. Ha det bra!

2007-03-27 @ 13:35:31
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Åsa

Vilken häftig bild!!
Buskar var min förra hund hopplös med att bita ner!
Häcken växte aldrig upp på ett ställe där han "åt"!

Jag var petigare förr med färger........och kommer säkert att bli det igen när barnen är utflugna.Men nu är det hopplöst.Saker för aldrig vara på "sina" platser.Alltid är det nån som flyttar runt och ändrar!

Ha en skön dag!
Kram!

2007-03-27 @ 16:00:08
URL: http://solskuggan.se/sickan

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0