Vad härligt det är med vår.

Ella går omkring på tomten,gräver och hittar allt möjligt äckligt.
Men hon tycker att det är så härligt.
Altanen har börjat tina fram så igår satt jag ute en stund och njöt av solen.
171507-169
Vilda vaktar tomten medan Ella gräver upp den.Hon vill ha full koll på
omgivningen,ingen kommer obemärkt till oss inte.
Det ser ut att bli lika fint väder idag som igår så det är väl bäst att passa
på att njuta av solen.Igår när jag kom in med Vilda efter en promenad var
hon svart under magen och ända fram till hakan.Jag önskar att det torkar
upp lite snabbt nu.
Vi har inga stora planer idag utan tänker njuta av vädret tillsammans med
prinsessorna.
Ha en skön lördag ute i solen!
171507-168

Kommentarer
Postat av: Love

Ja njut ni av dagen. Jag måste städa och det kommer väll ta hela dagen, har inte hunnit göra så mycket denna veckan eftersom vi haft så mycket sjukdomar. Jag hade med velat njuta av dagen, men får göra det imorgon istället :)

Jag kikade in på din sida, de är toksöta hundarna :)

2007-03-24 @ 10:12:01
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: Nina på Johangården

Hur fäster man dessa galler på ett bra sätt? Hur har ni gjort?

2007-03-24 @ 20:31:37
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0