Söndag!

171507-139
Jag tog en bild på Ella ute igår,och såg inte att hon precis skakade på sig.
Hon ser inte klok men är ju så söt ändå.
Min tumme är fortfarande jätte svullen,kan ju bero på att jag inte kan låta bli
att scrappa lite.Det har blivit som ett gift,alla prylar ligger på matsalsbordet
så när jag går förbi så fastnar jag där en stund.
Idag ska jag försöka ta det lungt.Jag ska bara som Alfons Åberg säger.=)
Tänkte försöka få till ett fint kort till min mor som fyller 65 år om en vecka.

Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha " Jag ska bara..." känner man ju till..så säger jag till sonen när vi slåss om datan ;)

2007-03-18 @ 10:03:06
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0