Slask,blask & sol.

Idag är det riktig vår ute,åh vad jag har längtat efter den de sista veckorna.
Synd bara att jag fortfarande inte är tillräckligt pigg för en promenad.=(
Det var en långdragen jäkla förkyldning jag fått.
Jag tror jag ska klä på mig och sätta mig i lä en stund på altanen i allafall.
Prinsessorna har också fått vårkänslor tror jag,dom är pigga som mörtar
redan tidigt på morgonen.Ella vill helst vara ute hela dagarna på gården,
hon kan trava omkring en timme därute helt ensam.Hon gräver gropar och
käkar upp alla buskar jag satt + häcken in till grannen,eller så står hon under
sitt favorit bord och fångar dropparna från snön som smälter ovanpå det.
Vilda vill också vara ute lite längre stunder nu när vårsolen värmer.
Hon gräver också gropar och käkar buskar sen springer hon några varv
i rallyfart men sen vill hon gå in.
Det är tur att man bor så man har en inhägnad tomt där vovvarna kan få
strosa omkring.

Ha en skön lördag och njut av vårsolen!


171507-138
Ella håller på att kolla om vår prydnadsbulldog är en hon eller en han.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ..jag har en Jack Russel terrier som står med rumpan uppåt (halvkropp) i trädgården på somrarna..kompisens hund brukar ta tag i svansen på den & dra in den ..ska inte stå så där enligt honom..he he..dom är för roliga!

2007-03-10 @ 11:26:24
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com
Postat av: Ninni

Måste se roligt ut när hon står under bordet!!

Min förkylning satt i tre veckor(!) hoppas INTE din gör det!

Ha en skööön lördag, kramen

2007-03-10 @ 13:09:11
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Jossan

Haha =) Tokiga tjej =)

2007-03-10 @ 17:07:29
URL: http://hubert.webb.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0