Olika sovstilar.

171507-149171507-148
Två typiska sovstilar för prinsessorna.Vilda inbäddad och Ella utfläkt.
Det är tur vi har stor soffa annars skulle vi få sitta på golvet när vovvarna
brer ut sig.Vi som inte skulle ha någon vovve i nya soffan.
Men det är svårt att neka dem när de är så mysiga att gosa med.=)
Efter kl 16 idag får jag hämta mitt paket från Panduro,det ska bli kul med lite
nya scrap prylar.Annars blir det en lugn dag med hosta och tandvärk.
En vän ska komma förbi senare idag,vovvarna lär bli alldeles tokiga när det
äntligen kommer någon.Dom har haft så tråkigt nu med bara vårt sällskap i
en hel vecka.

Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag förstår inte hur soffan kan vara ren trots vovvar!Är alla utom jag sååå ordentlig med att torka av hundarna efter promenader och kissepauser på tomten!Våran soffa köptes på Ikea-billigt.Konst läder 2a+3a för typ 6000:-,jag skulle sååå gärna vilja ha tyg men det kommer inte att funka!

2007-03-13 @ 12:14:15
URL: http://www.nogg.se/hundliv
Postat av: Jossan

Haha, den prickiga magen är ju bara fööör go!!!

Annars lät det inte så himla skoj med hosta och tandvärk.. =/ Du mår säkert bättre av lite scrappande =) Ha en bra dag, kram!!

2007-03-13 @ 13:08:01
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Helena svarar

Soffan är nog inte så ren hos oss heller.=)
Men oftast ligger dom på sina filtar i soffan och då är det ju dom som tar all smuts.
*Kram*

2007-03-13 @ 14:56:52
Postat av: Åsa

Känner igen det där med soffan!
Vår lilla hund ligger den nu...........det bara blev så.I början på en filt.......

Jag har länkat till dig nu,så jag lättare hittar hit!
Ha det gott!

2007-03-13 @ 16:30:17
URL: http://havsbrus.wordpress.com
Postat av: Anna

Idag har vi mött en liten "bulltik" som hette Humla!! Hon va väldans lik Ella..
Crisse va måttligt förtjust..damen ifråga nosade direkt på hans kisseri apparat..(måste ju kolla grejjerna)hon va urgullig!!! Hon gjorde skäl för namnet..

2007-03-13 @ 18:47:39
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com
Postat av: Petra

Vad roligt att du hittat till min blogg! Hoppas du hittar lite inspiration där.
HiHi, gillar vovvarna! Tänk vad gött det skulle vara att bara kunna slappna av och vila som de verkar göra! Har själv en cockerspaniel flicka som blir hur lång som helst när hon ska sova! Fullständigt avslappning!

2007-03-13 @ 19:55:33
URL: http://petraunne.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0