Äkta kärlek.

171507-158
Prinsessorna gillar verkligen varandra,de har så roligt ihop.
Det är är en typisk bild på dem tillsammans,Ella pigg och glad och Vilda
sur och högdragen.Vilda gillar inte att vara med på bild tror jag.
I natt har Ella skött sig bra så vi har fått sova.Nu på morgonen när jag släppte
ut dem för att kissa så vägrade Ella gå ner för trappan.Jag struntade i henne
men när hon började skälla så var jag tvungen att gå dit och knuffa ut henne.
Det har frysit på lite under natten så det var lite halt på trappan och då kan
man inte gå där tycker hon.Jag hoppas det är någon fas hon är inne i just nu
för jag kan ju inte hålla på att knuffa omkring henne hela tiden.=)
I julas så smakade Ella på vår panel i köket men sen har det varit lungt,tills nu.
Igår var hon tvungen att smaka på en bit av hallväggen också så nu har vi en bit
av färgen borta även där.=(Förra gången bajsade hon blått,nu är det grönt istället.
Jag tog henne på bar gärning och när jag blev arg så lommade hon iväg till sin
bädd,tryckte ner huvudet i den och började snarka högt och ljudligt.
Hon låg där tills jag tyckte synd om henne(fjantig som man är)och gick dit,så fort
jag började prata med min vanliga röst flög hon upp och ville pussas och allt var
förlåtet.Vilda har en så länge aldrig förstört något som inte varit henne, och nu är
hon ju en stor tjej på 3 år snart.
Idag blir det en sväng på Ikanohuset med en vän.Jag ska inte köpa något särskilt
utan vi ska bara titta och ta en fika.
Solen skiner idag så humöret är på topp.Det blir nog en skön promenad också
lite senare idag.

Ha en skön tisdag!

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

*skrattar* förstår inte varför en del hundar får för sig att käka på det hus de bor i...

Kan inte vara lätt att putta på dessa kassaskåpsvovvar... jag vet ju hur det är att putta på mina när de inte vill röra sig. Eller att bära dem! De väger 16 och 30 kg. Men vill de inte så väger de som elefanter.

Ha en bra dag!

2007-03-20 @ 09:24:02
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Jossan

Ser henne framför mig =) Tagen på bar gärning springer hon och däckar i bädden. Tjocka goa lilla Ella =)
Hoppas du haft trevligt i Birsta. Själv har jag varit på nya Willys =) Man ska vara först på allt =) Först på nya IKEA, först på nya ÖB och först på nya Willys =)

2007-03-20 @ 13:24:10
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: Malin

När dom sitter brevid varandra så kan man inte tro att dom är av samma ras =) Maja brukar oxå låtsat sova när hon ska bada eller Daniel ska försöka lägga sej på sin sida av sängen (som Maja ockuperar varje kväll) =P

2007-03-20 @ 14:00:13
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: anna

Jaa det där är äkta kärlek! Dessa jyckar..hi hi...

2007-03-20 @ 14:50:47
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com
Postat av: åsa

Mina hundar har inte gett sig på hus och möbler,men däremot leksaker som dom hittar.
Allt från bilar,kritor och mjukisdjur!
Av kritorna blir "avskrädet" i alla möjliga färger!
Men man är inte arg så långa stunder åt gången på dom!
Ha det bra!

2007-03-20 @ 16:37:06
URL: http://havsbrus.wordpress.com
Postat av: netha

Min lilla Svensson har faktiskt aldrig ätit upp något, men han förstör ju saker genom att vifta på svansen på fel ställe. När den sveper runt så åker det mesta, så nog har jag fått min beskärda del av förstörda saker.
Men jag villvillvill ha en liten Bulldog.
Må gott

2007-03-20 @ 23:47:09
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0