Idag blir det shopping!

171507-455
Vädret ser ut att bli hyffsat så det blir inte att gå i affärer i flera timmar.
Vi vill hinna vara ute lite också nu när solen skiner.
Sonen har inte varit ute mycket så han behöver lite sol innan han börjar
jobba om två veckor.
Vi ska åka till Birsta City idag tillsammans med min mor och mina
systerdöttrar som är här på besök.
Jag ska byta en kjol men annars blir det nog bara att titta runt.
Eftersom jag har sån prestations ångest och sällan är nöjd med det jag
gör så håller jag på att tillverka ett flertal kort nu så hon som beställt ska ha
några att välja mellan.
Det behövde inte vara ett traditionellt bröllopskort så de som blir kvar kan jag
även ha till andra tillfällen.
Jag hoppas jag blir bättre på det här med att tillverka på beställning och på
att sälja mina kort.Man vänjer väl sig om det börjar rulla på lite.
Det är tråkigt nog en rätt dyr hobby scrapping och för att det inte ska dra iväg
så har jag bestämt att det får kosta 500 kr i månaden.
Nu har jag gjort månadens beställning så då är det bara att vänta på att det
dimper ner ett par paket i postlådan,det är rena julafton när det kommer.
Det går bra med vovvarna och det lurviga odjuret som flyttat in,de bryr sig inte
lika mycket om honom nu.Igår rev han ner ett och annat från fönsterbrädorna
och testade att klösa på soffan men då blev prinsessorna mycket upprörda.
Soffan får han så klart inte klösa på men i fönstren har jag gjort lite plats för
honom så han kan ta sin tillflyckt dit när vovvarna blir för närgångna.
Idag när vi åker och shoppar stänger vi av trappan så han inte kan komma
upp under tiden vi är borta,annars kanske de river huset de små liven.
Ha en härlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ha,ha ja dom kan ju ha riktigt kul när ni är borta!!
Vårt hus är inte ute för försäljning ännu...inte förrän i slutet av nästa månad..men jag är inte orolig det blir sålt..kram

2007-06-19 @ 08:46:24
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Marina

Hoppas att du har en trevlig stund idag, å att dom håller sig i skinnet när ni är borta!

2007-06-19 @ 09:44:05
URL: http://minresagenomlivet.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej! Hur låter imorrn eller onsdag för dej? Det är verkligen på tiden att vi träffas nu!!! =)
kram

2007-06-19 @ 11:03:58
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Nina på Johangården

Ha en bra dag! Kraaam

2007-06-19 @ 12:21:45
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Hoppas att du hittar något på din shoppingrunda och att huset står kvar när ni kommer hem *skrattar*!!
Kan tänka mig att du har gjort ett antal kort vid det här laget.
Kramizzzz

2007-06-19 @ 22:15:36
URL: http://wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0