Fredag igen!

171507-490
Jag har haft en riktig skit natt.Kroppen värker och med täcke har jag
svettats och utan har jag frusit.
7 tyckte Ella att det var dax att kliva upp,eftersom ingen utav dem ville gå ut
igår kväll så tänkte jag att hon är nog nödig.
Jag klev upp och öppnade altandörren men inte gick hon ut inte,nu ligger
hon här i soffan och snarkar den jäkla hunden.
En riktig monsterprinsessa är hon ibland.
Idag ska det städas och göras rabarberpaj tills ikväll när sonens flickvän
och hennes pappa kommer.
Klockan 15 ska vi vara hos Yvonne vår vetrinär,Vilda har haft lite gulgröna
flytningar de sista dagarna som vi måste kolla upp.
Båda tjejerna ska med för de ska få sina vaccinationer också.
Hoppas nu att det inte är något allvarligt med Vilda,hon är pigg och kry
annars så det är nog bara en katarr.
Men som ni vet så har hon lurat oss förut med att inte visa just något när
hon varit allvarligt skadad så jag litar inte riktigt på henne.
Om jag hinner så återkommer jag med hur det gick hos Yvonne lite senare.

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: A n n a

He he..listiga lilla Ella :)
verkar som katarr va? Hoppas det går bra iallafall..önskar en fin dag för övrigt!! *kram*

2007-06-29 @ 09:10:16
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hehe,hon ser för härlig ut där hon sitter i solen!!
Jag har oxå tramadol men tycker inte dom hjälper så mycket.
Blir mest degig i huvudet och somnar en stund,men när jag vaknar har jag lika ont igen!
Hoppas det går bra hos vetrinären idag!
kram!

2007-06-29 @ 10:19:03
URL: http://solskuggan.se/vilseipannkakan
Postat av: Znogge

Hoppas allt går bra med vovvarna. Det är alltid så oroligt ens djur blir krassliga. Så svårt när de inte kan säga hur de mår... Lite ser man ju men inte helt i alla lägen!
Ha en bra fredag!
Kram

2007-06-29 @ 11:11:39
Postat av: netha

Hoppas din värk försvinner och att det blev bra dag och att det inte var något allvarligt på voffsingen.
kramis

2007-06-29 @ 21:02:22
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: curlingmormor

Ja du min vän, nätterna är ett kapitel för sig själva. Hoppas nu att det inte är något fel på vovvsingen din,
vår älskade vovvsing har lekt kanin idag, hon har ätit hur mycket gräs som helst.
Kramizzzz

2007-06-29 @ 22:55:12
URL: http://wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0