Två läsvärda författare


         Marie Hermansson

  • Musselstranden
  • Hembiträdet
  • Mannen under trappan

         
          Hennes romaner utspelar sig ofta i gränslandet mellan saga och verklighet.
          Mannen under trappan är en spännande bok som ger en kalla kårar.






           Carl-Johan Vallgren


  • Den vidunderliga kärlekens historia

         Romanen är en förunderlig och gripande kärlekshistoria.
         Författaren förenar den fantastiska och fabulerande romanen med den historiska. 





    


Kommentarer
Postat av: Nalle

Jag har läst alla Marie Hermanssons böcker. Hon är fantastisk. Jag har även träffat henne i verkligheten. Det var då hon var här på Lidingö bibliotek. Pratade lite med henne och hon fick mina dikter. När hon läst dem så skrev hon ett kort tillbaka till mig. En underbar tjej. Vanlig men ändå ovanlig.

2007-04-25 @ 14:09:49
URL: http://nallesfoto.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0