Tulpaner gör en glad.

Tulpaner gör en glad
Visst är det vackert med tulpaner,man blir glad av dom.
Idag får jag betala dyrt för gårdagens lilla utflykt till Ikanohuset,men det var
det värt.
Onsdagen får bli en dag i soffan med en god bok.
Som tur är så är vovvarna nöjd bara dom får vara med och en längre promenad
får det bli när husse kommer hem.
Igår var jag in på Home butiken fd,Duka.
Mycket fint hade dom,jag hittade en stege av mörkbruna tjocka bamburör.
Den skulle passa jätte bra i vårt nya sovrum.tänkte ha den att hänga kläder
på.Vi ska renovera sonens gamla rum och flytta vårt sovrum dit.
Anders ska få följa med och köpa stegen i helgen,hoppas bara det finns
någon kvar då.
Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilken häftig ljuslykta!

2007-01-31 @ 12:23:06
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Helena svarar

Ja visst är den fin,jag har haft den i många år.
Man ledsnar aldrig på den.
kram

2007-01-31 @ 12:36:25

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0