Söndag.

Idag har vi vilat oss efter den 3 timmar långa valpträffen i går.
Jag har gjort en ny kategori som jag kallar till minne av :
Där har jag skrivit om vår första vovve som inte finns med oss längre och även lagt in ett par bilder.
Jag har lite ideer på fler kategorier,vi får väll se vad det blir av dom.
Sen i torsdags när jag startade bloggen har det varit 65 besökare här.
Jättekul att så många hittat hit och tack till alla som länkat hit från sina sidor.
Tack till er som skriver och komenterar,blir alltid glad när jag ser att det kommit en komentar.
Så skriv mer komentarer !!!
Ha en härlig söndagskväll

Kram / Helena & Bulldogs prinsessorna

Kommentarer
Postat av: Jossan

Oj, vad du uppdaterar! Du borde ju ha en hel hemsida, så pysslig som du verkar! Skulle vara riktigt skoj att besöka faktiskt. Jag tänkte lägga in en länk till dig också, men då fick jag lite huvudbry.. Skulle jag lägga dig som textlänk bland mina banners eller på startsidan i bloggen.. Har en fundering på att lägga in blogglänkar där.. Ja, så blir det nog =)

2007-01-21 @ 18:15:15
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Helena svarar

Kul att du gillar sidan.Att göra en hemsida har jag inte kunskap till,men det funkar ju bra med en blogg.För ett halvår sedan kunde jag knappt få på en dator.Men dom sista 4 månaderna har intresset vaknat så vem vet det kanske blir en hemsida till slut.Jag är hemma på dagarna så det finns tid till att sitta och fixa vid datorn och just nu är det bara så roligt.
Jag är glad att du vill länka till min sida,jag ska genast lägga in en länk till din och Huberts sida.
Vi hörs!
Kram

2007-01-21 @ 18:32:59
Postat av: Jossan

Då har du det roligaste framför dig =) Att lära dig göra en hemsida menar jag. Fast iofs räcker det ju fint med bloggen också!

2007-01-21 @ 21:25:47
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Cornelia

Håller med dej, att det är så roligt att få respons på det man skriver! Har läst nån av Karin Alvtegens böcker, men jag kommer inte ihåg vilken... jag är urdålig på att minnas titlar. Och ja, hon skriver bra! Just nu läser jag en bok av Grisham... hmmm... titlar var det, ja... Domen, tror jag att den heter. Sisådär, halvbra...

2007-01-22 @ 09:18:52
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Helena svarar

Det är jätte kul att så många tittat på sidan,jag tror det var 74 st nu.
Ännu roligare när folk skriver komentarer förstås,det är en hel del som gör det.
Har lyssnat på en bok av Grisham som heter Domarens brev,är det den du läser?
Eftersom vi lyssnar tillsammans på ljudböcker så blir det mycket deckare eller historia som Anders också gillar.Just Grisham gillar ingen utav oss särskillt mycket.
Älskar böcker så mer boktips kommer det att bli,men det vore jätte kul om jag fick lite boktips till mig också.
Vi hörs!
Många kramar

2007-01-22 @ 10:16:36
Postat av: Cornelia

Nope, det är inte den. Det står en del Grisham i min bokhylla... men de är kvar sen skilsmässan. Själv är jag inte heller så värst förtjust i honom. Och ljudböcker klarar jag inte av! Jag somnar... och sen vet jag inte var jag var nånstans... då är det lättare att bläddra fram sidan i boken, där man var när ögonen ramlade ihop *S*

2007-01-22 @ 10:37:17
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Helena svarar

Jag sitter och broderar sammtidigt som vi lyssnar,då håller man sig vaken.
Jag försökte nån gång lyssna på kvällen när jag lagt mig,men som dig så somnade jag och visste inte var jag var nånstans.
Kram

2007-01-22 @ 11:00:45

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0