Mer snö.

Jaha då snöar det igen,jag är ganska nöjd med snödjupet som det är nu.
Men vovvarna blir glada som vanligt när det kommit lite nysnö.
I kväll är det dax för Vildas vetrinär besök,det är alltid gruvsamt.
Ögoninflamationen har inte gett sig än så då måste kanske tårkanalerna spolas.
Vi har en underbar vetrinär,Yvonne heter hon och håller till i Timrå.
Hon är själv bulldogs ägare,har en syster till Ella från en tidigare kull.
Ella ska också med i kväll för Yvonne vill så gärna se henne.
Nu är det dax att åka och handla mat,usch vad det är tråkigt.
Ha en bra onsdag

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till ikväll då! Hoppas ni slipper spola stackars Vilda =( Nu ska jag iväg och jobba till 10 ikväll...uuuurk.

Kram

2007-01-24 @ 10:17:36
Postat av: Jossan

Ja, Yvonne är kalas, jag har varit där med Hubert också. Även Alnö har en kalasveterinär. Jag bor mittemellan dom så det är bara att välja =)

2007-01-24 @ 12:50:33
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Helena svarar

När Vilda var 4 mån blev hon stucken av en geting och fick en allergichock.Vi kastade oss i bilen och åkte dit det var närmast,vetrinären på Alnö.
När vi kom dit hade hon nästan ingen cirkulation,hon höll på att dö.
Eva och Linda gjorde ett kanon jobb som räddade livet på den älskade hunden.
Dom är lika duktiga som Yvonne,men det är roligt att gå till Yvonne eftersom hon är så intresserad av bulldog.Hon har ju som sagt en egen liten Bibbi.
Usch vad mycket som kan hända vovvarna.

2007-01-24 @ 13:04:23

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0