Måndag kväll

Det är fortfarande kallt och det snöar lite lätt.
Äntligen kan vi elda i vår nya skorstenslösa öppna spis utan att det blir för varmt.
Det är mysigt att kunna tända en brasa och sitta och lyssna på en bok.
Vovvarna tycker också om när det är lite varmt och ligger i soffan i en hög.
Vilda sover med oss hela nätterna,nu när det varit kallt så sover hon under mitt täcke.
Ella har sin bädd vid min säng,hon är inte lika frusen som Vilda men tidigt på morgonen får hon också komma upp och sova med oss.
Nu ska jag göra en kopp kvälls te åt oss,jag tror det blir choklad & chili te ( mums ).
Vi hörs i morgon.
Kram / Helena,Vilda & Ella


Kommentarer
Postat av: Jossan

Choklad och chili-te?? Det har jag aldrig hört talas om, kan det vara gott det? Låter inte så gott.. =/ Själv har jag druckit ett rabarber och grädd-te ikväll =) Mycket mumma!

2007-01-22 @ 22:43:11
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Helena svarar

Det låter kanske konstigt men är jättegott.
Sambon ville ha ett rött te så det blev ett som heter Lava.
Jag köper alltid te på stan hos Marie & Louise.
Dom har ett som heter Mors lilla Olle,det innehåller bla blåbär och tranbär.
Gillar du rabarber med grädde så skulle du gilla det.Rött te är bra på kvällen eftersom det inte innehåller koffein,det är det nyttigaste te du kan dricka.
Kram

2007-01-23 @ 09:18:58
Postat av: Jossan

Åh, jösses, du kan ditt te du! =) Blåbär gillar jag absolut inte, favoriten är faktiskt vanilj.. Inte så bra på kvällen då eller? =)

2007-01-23 @ 11:38:27
URL: http://hubert.webb.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0