Lördag & valpträff

Idag var jag och Ella och träffade några av valparna från hennes kull.
Maja var också med,hon är från en tidigare kull och 2 år nu.
Ella var den enda tiken från kullen som var där ,så uppvaktningen från dom tre bröderna vart lite väl intensiv tyckte hon och fräste i från.
Hade kameran med men fick inte någon bra bild,dom rusade omkring mest hela tiden.
Ella var i allafall trött när vi kom hem så det vart en lugn och skön lördags kväll.
Har fyllt på lite i galleriet och mer kommer det att bli,är det något vi har gott om så är det hund bilder.
Ha det bra allihopa.

Kommentarer
Postat av: Frasses Husse

Det var verkligen trevligt. Frasse var helt slut och sov som en stock hela kvällen.

2007-01-21 @ 18:11:01
Postat av: Helena svarar

Ella var också trött när vi kom hem,lite idag också.
Såg du bilden i kategorin valpbilder där Ella ligger och myser på Frasse.
Han var vekligen en ståtlig kille Frasse,hoppas vi kan ses igen.
Kul att du tittade in.
Ha det bra och hälsa med dig
/ Helena

2007-01-21 @ 18:50:34
Postat av: Malin

Jag vill se bilderna!!!! Eller så kan du skicka dom på mailen! Bilder! Bildeeeeer!!! =)

2007-01-22 @ 00:33:52
Postat av: Helena svarar

Det vart inga bra bilder alls.
Men jag kan skicka dom till dig på mailen när jag tömt kameran.Hur går det med bloggen?

Kramar

2007-01-22 @ 09:20:46

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0