Huset stod kvar när jag kom hem.

Huset stod kvar när jag kom hem.
Jag tror att dom tillbringat tiden så här när jag var borta.
Inget mer fattas av panelen än det gjorde när jag åkte.Så lilla söta Ella
har skött sig bra.Vilda har aldrig givet sig på inredningen,det är under hennes
värdighet. tror jag hon tycker.
Jag fick tag i både esspresso och te,även ett par semlor följde med hem.
Hittade ett par byxor också,och till min stora glädje kunde jag ha en storlek
mindre än jag brukar.Det var då jag gick och köpte semlor.=)
Ha en bra kväll,det ska vi.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha!! Gick du och löpte semlor när du hade gått ner i vikt?? =) Precis min stil =) Vilka tesorter blev det? Väldigt nyfiken nu =) Och Cornelia dricker inte kaffe så du vet det =) Hon är en saftmaja..

2007-01-30 @ 16:30:05
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Jossan

Ja, eller så menade jag KÖPTE, det var Hubert som var där och fifflade lite med tangenterna =) Han gillar sånt som löper =)

2007-01-30 @ 16:30:32
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Helena svarar

Ja var det inte ett bra beslut?
Jag köpte ett rött som hette Wizard och ett svart som hette Vårkänsla.
Har inte provat dom ännu,men jag tror dom är god.
Nu har monstren slitet nått som jag inte vet vad det är eller snarare var i bitar.
Dom ser skyldiga ut så det är bäst att kolla.
Kram!

2007-01-30 @ 16:40:11
Postat av: Malin

Jahaja...en del får minsann äta semlor. Guuuud så tråkigt det är att inte äta socker!! Men tack och lov så gäller det bara 2 månader till =P Mysig sängbilden från imorse var!

2007-01-30 @ 20:07:04
Postat av: Helena svarar

Hon fick bara ligga en stund på morgonen och trängas.
Men visst är det mysigt fast trångt.=)
Du kommer att tycka att det inte är nått gott med sötsaker sen,då har du blivit van.
Kram

2007-01-30 @ 20:14:26
Postat av: Jossan

Du.. Elsie och jag funderar på att komma och hälsa på dig något framöver.. Kanske att Hubbe följer med också, det får vi se. Vi kan väl höras om det framöver? Kram kram!

2007-01-30 @ 21:19:49
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Ninni

Hund skulle man vara.få sova när man vill!

En del har tur, en storlek mindre, klart att man köper semlor då..själv suckade jag högt när jag ställde mig på vägen imorse!!

2007-01-30 @ 21:56:49
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Helena svarar

Hundarna kan konsten att njuta av livet.
Det är kul när man kan köpa kläderna en storlek mindre.Men jag behöver bli av med många kilon till,så semlor var väll inte en av mina bästa ideer.
Kram

2007-01-31 @ 09:10:45
Postat av: Pia

Phu!
Nu får du mig att vilja ta tag i sötsaksbegäret!
Kanske man skulle ta och sätta upp ett datum och fram tills dess-inget godis!Kanske man börjar laga lite mat igen?
Ha en härlig helg!

2007-01-31 @ 10:22:40
URL: http://www.nogg.se/hundliv
Postat av: Helena svarar

Det är svårt att låta bli sötsaker,men man får göra så gott man kan.
Försöker få lite fart på Ellas promenader och det lönar sig ju för mig också.
Hon är alldeles för hemma kär den tjejen,utan Vilda vill hon inte gå nån stans.
Men hon kommer väll att bli bättre med lite träning.
Ha det bra!

2007-01-31 @ 10:39:22

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0