Fredag

Jaha då var det fredag igen,jag tycker att veckorna bara består av måndag och fredag.
Tiden går så fort,igår upplyste min mor mig om att ju äldre man blir ju fortare går tiden.
Ser ut att bli en mulen och tråkig dag,men vovvarna brukar ju lysa upp även sådana dagar.
I morgon ska vi åka till Ellas uppfödare och träffa 3 av hennes bröder,det ska bli spännande.
Det var 8 valpar i Ellas kull,4 killar och 4 tjejer.
Hon har även 3 systrar här i stan från en tidigare kull,dom är 2 år nu.
Malin & Maja finns det en länk till här på sidan,Maja brukar komma och leka ibland.
Nu är det dax att göra lite nytta en stund men jag återkommer var så säker.

Kommentarer
Postat av: Malin & Maja

Hallo!
Kul å träffas hela bunten imorrn! Maja kommer att bli överlycklig!!

Kram!

2007-01-19 @ 12:37:36
URL: http://vovve.info/majabulldogg

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0