Vilda har full koll på sina prylar även när hon sover.

Vilda har full koll på sina prylar även när hon sover.
Det gäller att hålla i prylarna annars blir man av med dom.
Ella brukar gå runt och samla ihop leksakerna när Vilda vilar och lägga dem
på sin bädd.
Nu har jag fruset i ett par timmar på stan utan att hitta det jag skulle ha,nämligen
tyg till en kjol.Lite te fick jag med mig hem och ett Sia ljus.
Jag köpte även ett kakfat på Indiska,ett sånt med två våningar.Har länge tänkt
köpa ett och nu blev det av.
Det kommer att bli väl använt den här veckan.I morgon kommer Lisa och hennes
härliga tjejer och på onsdag kommer Jossan och Hubert.Äntligen ska vi få träffa
killen med stort H.Torsdag är det dax för Malin och Maja och då blir det morötter på
kakfatet.
Jag såg att Nina & Jossan undrade var jag fått tag i den fina lycktan,svaret är i Timrå.
Den är köpt på Timrå gårdsbutik,den hänger på en ställning som också är köpt där.
En jätte mysig butik med massor med inredning,nu kan man även fika där och allt är
hembakt.Hur mysigt som helst ute på landet,dom driver även ett smådjurspensionat
som är fullt jämt.
Åk dit,det är väl värt ett besök.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, charmigt, hon ligger PÅ sakerna =) Den butiken har jag försökt åka till flera gånger men det har aldrig blivit av =) Elsie är sugen på den också, så det blir väl mot våren då vi slipper frysa ihjäl på kuppen =) Jag kikade faktiskt på internet i går efter ett våningskakfat! kan du inte knäppa kort på den? =)

2007-02-12 @ 15:50:45
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Malin

Vi har varit ute på promenad idag vi...inte det lättaste kan jag säga med en sur bulldogg som bara vill sova =P Jag knäppte några bilder som ligger i bloggen. Ser fram emot torsdag!
Kram!

2007-02-12 @ 15:53:32
URL: http://malin.originaldesign.se
Postat av: Nina på Johangården

Ligger man på leksakerna så märker man när tjuven kommer och försöker ta dem :-)

Åh, jag vill in på Indiska, det var ett tag sedan nu. Och Timrå gårdsbutik borde få ett besök av mig också. Där har jag aldrig varit. Om du har mobilkamera kan du väl smygfotografera lite där så jag får se i förväg...

2007-02-12 @ 19:45:57
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Helena svarar

Ja hon är ingen dum vovve min prinsessa.
Syster yster är snabb på att sno alla leksaker.

2007-02-12 @ 20:07:15
Postat av: Anna

Ha ha ..ja va 17 man måste ju se till att nån annan inte får tag i grejjerna..:D

Hoppas allt är bra? Ha det gött..

2007-02-13 @ 08:46:54
URL: http://ensammamammans.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0