Vilda har blivit utmanad av Hubert.

Var är du född? 
I Rånäs på kennel Maxibull.

Ditt favoritgodis?
Frolic.

Hur många egna halsband och koppel har du?
4 halsband & 3 koppel.

Hur ser ditt förhållande till vatten ut? 
Bra,fast jag simmar inte.

Har du några ”kläder”? (täcken el. liknande)
Ja en tröja i grått & rosa som mormor stickat & ett jätte skönt rött täcke.

Har du något speciellt kännetecken som skiljer dig från andra hundar i samma ras/färg?
Jag tror att inga bulldogar är identiska.Själv är jag vit med en brindlefläck vid svansroten & en grå fläck på ryggen som ser ut som ett hjärta.

Hur reagerade resten av flocken (tvåbenta som fyrbenta) när du flyttade in?
Den tvåbenta storebrodern var överlycklig medans den fyrbente försökte springa ifrån mig,men när han fattade att jag inte skulle försvinna så tinade han upp.

Vad är/skulle vara den absolut bästa belöningen du skulle kunna få?
Jag är gladast när jag får vara i centrum,vilket jag oftast är..

Vad är det bästa du vet?
Att få vara med matte,husse & Ella.

Vad är det värsta du vet?
Åka bil.

Har du någon alldeles speciell egenhet? 
Jag är egen hela jag.

Något hyss som du pysslar med?
Jag demolerar alla mina leksaker.

Var sover du på natten?
Mitt i mellan matte och husse i deras Hästens,jag ligger gärna på tvären.


Vad får du för foder?
Royal Canins bulldogsfoder.

Hur reagerar du när den får några dagars vila?
Vila är inte riktig min grej,jag heter ju Vilda.Men en stund i soffan då & då är ju aldrig fel.

vad skulle vara din drömtillvaro?
Jag lever i den varje dag.

Minst fyra hundar jag skickar vidare det här till:

Rut,Gunda,Maja &Rally Sally.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0