Vilda gillar att värma sig i vår solen.

Vilda gillar att värma sig i vår solen.
Idag är det kallt ute igen,-15 på termometern.Men solen skiner så det kan
nog bli varmare under dagen.
Vilda ville inte gärna gå ut nu på morgonen när hon kände hur kyligt det var.
Mina tankar är hos Lisa & Rut idag.Underbara Rut ska kastreras idag och
Lisa är så klart orolig.Men det kommer att gå bra,det måste det bara göra.
Det är aldrig kul att måsta lägga sin bästa vän under narkos för det är ju
alltid en risk,särskilt för oss med plattnosar.
Eftersom Vilda opererade sitt knä i våras så vet jag precis hur jobbigt Lisa
har det just nu.Så alla ni där ute håll tummarna för Rut idag.
Anki min bästa vän,kloklippare och trädgårdsmästare kommer och fikar idag.
Prinsessorna ser henne som en extra matte så dom kommer att bli galet glada.
Just nu är det full fart på dom men jag hoppas att dom inte tänker vara så pigga
hela dagen.
Mina leder hatar väderomslag så jag skulle behöva en lugn och skön dag idag.
Jag får försöka prata förstånd med monster prinsessorna.

Ha en skön Tisdag!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tänk hur olika det kan vara... Ida tyckte att det var suuuuuperkul och skönt i kalla snön idag. Knasfian!
Själv hoppas jag på att det blir iaf några grader varmare framåt dagen. Vi får väl se!

Och så hoppas, hoppas jag på nåt kul i brevlådan idag!!!! Det börjar närma sej två veckor nu... tråk-Panduro kunde väl ha skyndat sej lite när det var du och jag som beställde?! Tycker jag iaf!

Kram!

2007-02-20 @ 09:52:43
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Helena svarar

Ja det tycker jag också,vill börja pyssla nu.
Har hittat mer grejor som jag vill ha.
Kram

2007-02-20 @ 11:07:22
Postat av: Cornelia

Men nix, inget från Panduro idag heller... *morr*

2007-02-20 @ 15:11:19
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Lisa, Rut & Gunda

Tusen tack min vän för att du haft oss i tanken idag! Jag bara slog mig ner i soffan & det känns som jag nog blir kvar här en stund... trött & slut för idag! Rut var en glad men snurrig Ruta när jag hämtade henne, jag var så lycklig att se henne min älskade ängel. Agria bestämde sig för att ersätta mig så nu känns det nästan som jag vunnit på lotto!

Gunda märkte att systern inte var piggast i stan & pussade henne nog men ytterst försiktigt, älskade skruttunge... hon kan hon med, när hon vill ;-)
Nu har hon kurat ihop sig hos den efterlängtade & familjen känns mer "hel" igen.

Jag hade med mig dig på mina axlar idag, tack för att du är en sån genomsnäll människa Helena, du anar inte vad jag är glad att du finns.

Kramar från oss 3

2007-02-20 @ 17:10:05
URL: http://www.krutrut.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0