Vad har hänt med mina morgontrötta Prinsessor?

Vad har hänt med mina morgontrötta Prinsessor?
Måndag morgon och tjejerna är så här pigg,dom som brukar vara så sega.
Önskar att jag också kände mig lika pigg.
Har pratat med Yvonne (vetrinären )om Vilda och hon sa att hon skulle äta
pencilin i 10 dagar till.
Sen har även sköldpaddan fått ögoninflamation på ett öga så han ska få
ögondroppar.Så det är bara att ge sig iväg på apoteket.
I morgon kommer Jossan och min "släkting" Elsie och hälsar på så jag
måste väll röja undan lite här hemma.
Ja det är väll dax att sätta igång med dagens "sysslor".:)
Ha en skön måndag!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Inte heller jag känner mej så särskilt pigg o fräsch idag. Men jag kommer väl igång så smångingom. Ska ta mej en allvarlig titt i Panduros nätkatalog och se vad jag vill ha... det lär inte vara så svårt att hitta en miljon saker att skriva på önskelistan, men jag ska försöka begränsa mej något. Om inte annat för att plånboken påstår att pysselgrejor tillhör det "onödiga kontot" ;-)

Ha en härlig måndag!

2007-02-05 @ 10:19:59
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Jossan

Röj inte ihjäl dig för vår skull nu! Apropå Cornelias inlägg ovan ska jag väl ta mig en titt i nätkatalogen jag med =) Tittar du i den eller vill du att jag tar med mig katalogen i morgon?
Kram kram =)

2007-02-05 @ 11:14:52
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Lisa , Rut & Gunda

Hej vännen

Hoppas du får en hunderbar måndag idag, trots väder & vind. Jag & tjejerna har just varit på snowracerpromenad med gudbarnet & hennes mamma samt hund. Gunda tyckte det var som vanligt suuuuperkul & Rut sågg rådjuren & det tyckte den djurintresserade hunden var himla trevligt förståss ;-).

Jasså! Ännu mer cyberhundmänniskor på besök, såååå kul! Hoppas det blir en massa bus för prinsessorna.

Kram Lisa & röda brudar

2007-02-05 @ 11:29:45
URL: http://www.krutrut.com
Postat av: Helena svarar Jossan

Jag har tittat på nätet jag också men det är bra att få se i katalogen också.
Vilda släpper mycket päls nu så man behöver ta golven varje dag.
Jag skulle inte rekomendera svarta kläder i morgon.
Lisa hade det sisst och hon såg ut som en hund själv när hon gick hem.
Syns i morgon!

2007-02-05 @ 11:54:47
Postat av: Helena svarar Lisa

Rut är för härlig med sitt djur intresse.
Det blir ingen hund i morgon,så prinsessorna får nöja sig med att pussas med Jossan och Elsie.
Jag är fortfarande lyrisk över att det gick så bra med Vilda sist och över bilderna vi fick.
Vi ses snart.
Kram

2007-02-05 @ 11:59:30
Postat av: Anna

nu är man här och fluktar igen :) Härliga bilder som vanligt. Jag måste tipsa om rustas microfiberdukar (med hundtassar dessutom) till hundarnas ögon och veck de är kanon torkar upp suveränt!!
Annars är det fulls ös... visst har du adressen till min´blogg?? (minx.se/anna) där kan du se nyhuset och hur mycket jobb vi har :P

2007-02-05 @ 17:37:05
URL: http://bulldogg.info
Postat av: Anonym

Ska genast kolla på Rusta om dom har tork dukarna,tack för tipset.
Ska kolla in på din blogg och kolla det nya huset.
Kram

2007-02-05 @ 18:21:02
Postat av: Nina på Johangården

Du har prinsessor på fyra ben och jag är prinsessa på två ben :-)

De hjärtan du frågar om går att få till. Jag snokade runt bland mina pärlor och har några lila. Jag gör som så att jag tillverkar dem i veckan som är nu och sedan lägger jag ut dem och skriver att du har första tjing på dem och du kollar och bestämmer dig.

Har bestämt mig för att ha en vecka då jag inte är "störst, bäst och vackrast" hihi... och då ska jag mest bara slappa. Men ett par hjärtan ska nog gå att få till ändå.

Jag förvarnar när jag lägger ut dem så du kan skutta in och kolla på stört.

2007-02-05 @ 18:44:40
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Anna igen

måste tipsa om cchobby.se

2007-02-05 @ 19:08:20
Postat av: Helena svarar Nina

Jätte gulligt av dig,och det är inte bråttom så ta det lugnt den här veckan du.
Kram!

2007-02-05 @ 20:33:17
Postat av: Ninni

Ja lite sån energi tack!!

Ha en skön dag, kram

2007-02-06 @ 08:35:05
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0