Söndag och ett strålande väder.

Söndag och ett strålande väder.
Inte så lätt att få lite lugn och ro med en liten syster yster i huset.
Vilda älskar att ligga och mysa i solen men Ella vill som vanligt hellre busa.
Igår gick hon och nosade i Gundas spår ute på tomten,hon undrade nog
vart kompisen tagit vägen.
Idag blir det middag hos Anders föräldrar,härligt att få sätta sig vid dukat bord.
Vi ska göra en sväng förbi Arken också och handla lite att tugga på till vovvarna.
Kanske att det blir någon ny leksak också eftersom det mesta är trasigt.
Vilda förstör leksaker på löpande band men hon har aldrig ätit sönder något
annat.Jo ett par av husses tofflor har gått åt.
Ella har smakat på kökspanelen men det verkar ha varit en engångsgrej.

Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu du..kom jag in...*surar*..hopplöst när det blir så här..jag haaaar så dåligt tålamod!!!
Gullungarna myser ser jag?..Härligt..jag har vilat med Crisse i soffan..men jag fick gå in i sovrummet & lägga mig..han snarka så..& det brukar han inte göra...har väl lärt sig av exet..;)) Ha en fin söndag! *kram*

2007-02-04 @ 15:04:48
URL: http://ensammamammans.blogspot.com
Postat av: Jossan

Mysig bild! Hoppas du hittar något skoj på Arken åt dom =) kanske en Gibbon klösmöbel?? Nehej, inte det.. Det var ju jag som ville ha en sån ju =) Trevlig söndag!

2007-02-04 @ 15:11:25
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Anonym

Ja det är härligt att få bli bjuden på mat.
Själv är jag påväg till det lagerjobb jag har 18h/v=det av jobben som ger mig pengar,hi hi hi!
Nä det är inte jag som gjort halsbanden men jag köper dem från två tjejer och säljer på mitt trim/hundspa´.

2007-02-04 @ 16:19:09
URL: http://www.nogg.se/hundliv
Postat av: Helena svarar

Nu är vi hemma mätta och belåtna efter en god middag.Dom här tjejerna kan också konsten att snarka så man blir galen ibland.
Det blev inget Arken idag,der får bli imorgon i stället.Någon klösmöbel tror jag inte prinsessorna vill ha,dom är så dålig på att klättra.
Kram!

2007-02-04 @ 19:52:07

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0