Onsdagen börjar med full fart på Prinsessorna.

Onsdagen börjar med full fart på Prinsessorna.
Ella snodde som vanligt husses strumpa och Vilda var inte sen att hänga
på.Och vad kan vara en bättre start på morgonen än dragkamp,favorit
sysselsättningen.Önskar att man hade lite av deras energi.
Idag ska vi inte göra något särskilt,jag ska bara försöka rensa lite i röran.
Fastnar väll framför datorn som vanligt,jag har nog blivit lite beroende tror jag.
Tur att man har vovvar som vill ha min uppmärksamhet och som ser till att man
kommer ut i friska luften.
Anki kommer förbi i kväll och ska klippa klorna på prinsessorna,inte så uppskattat
från deras sida.Men ett ont måste som vi är så tacksamma att få hjälp med.

Ha en skön onsdag!

Kommentarer
Postat av: Pia Karlsson

Skön Onsdag!?
Här nere är det snökaos.Skall hålla mig inne tills jag skall ha en hundkund på mitt hundspa/trim.
Sedan skall jag raka vägen hem och fortsätta hålla mig inne!
Idag fick jag trycka på Bullisarnas små runda rumpor för att få ut dem på tomten och morgon kissa.

2007-02-21 @ 09:52:08
URL: http://www.nogg.se/hundliv
Postat av: Jossan

Mohaha, jag har klippt klart klorna nu. KKK - Klippt Klart Klor =) Den du =)

2007-02-21 @ 15:09:22
URL: http://hubert.webb.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0