Onsdag och termometern visar -17 grader.

Onsdag och termometern visar -17 grader.
Fy vad kallt tycker vovvarna och jag,idag blir det inga långa promenader.
Det blir full fart inomhus istället.
Idag är det Ikea som gäller,jag behöver köpa en träpersienn och lite
andra småsaker.Det brukar alltid bli mer än man tänkt sig.
Kanske kan man få lite inspiration att sätta igång och göra något åt hemmet.
Man blir lätt hemma blind när man går hemma på dagarna,och då kan Ikea
vara en bra inspirationskälla.
Jag fick nya nummret av Allt i Hemmet här om dagen,det är en bra tidning
med inredning man ofta har råd att köpa.

Ha en skön onsdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

*asg*..vilken bild!!
Vi har -18 här..usch!!

2007-02-07 @ 08:32:30
URL: http://ensammamammans.blogspot.com
Postat av: Anna med bulldoggarna

Shoppa från mig med I love IKEA tur att det är 25 mil bort så man slipper bli ruinerad!!

2007-02-07 @ 14:39:17
URL: http://www.minx.se/anna
Postat av: Helena svarar

Det blev ingen stor shopping idag utan bara det jag skulle ha.
Inspirationen saknades.Ska på stan imorgon,det kanske går bättre att göra av med lite pengar då.
Kram

2007-02-07 @ 15:06:31

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0