Lungnet före Stormen.

Lungnet före Stormen.
Vovvarna vilar och har ingen aning vad som kommer att drabba dom om
några timmar.Stormen kommer att dra in,Krut Rut & Dunder Gunda är på
väg.Lisa har varnat och bett mig plocka undan sånt jag är rädd om,men
eftersom det redan bor en Vilda här så finns inget sånt framme.
Rut & Gunda har träffat bulldoggar fötut så idag får nog Ella leka.
Vilda hamnar som vanligt bakom lås och bom till att börja med så får vi se
hur det går.Såg att Cornelia hade fått till en riktigt bra bild på Vilda bakom
grinden i går,så om någon är nyfiken kolla hennes dagbok.Jag har länkat
till henne från min sida.
Det ska bli så kul att träffa Lisa & hennes tjejer.
Det blir en trevlig dag idag också.
Ha en skön fredag!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det blir med all sannolikhet hur trevligt som helst idag med! Och troligen mycket mer hundlek... *S* Mindre kan det ju iaf INTE bli!

Har mailat dej...
Kram!

2007-02-02 @ 10:07:43
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Malin

Om en timme ska jag in på sjukan och se om jag ska få insulin =(...Gillar inte nålar sådär skarpt. Blääährg.

2007-02-02 @ 11:14:00
URL: http://malin.originaldesign.se
Postat av: Jossan

Hoppas Ella fått lite bus idag nu =) Väntar på bildbevis =)

2007-02-02 @ 15:58:21
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Krutrutcrew

Jag har 2 trötta tjejer :-)

Du då?

Tusen tack för en helmysig eftermiddag hos er. Rut hälsar att nästa gång leker hon gärna med Sköldis... Han ville det sa han.
Gunda tar gärna Ella & Vilda en omgång till men för tillfället myser hon med J.Blund.

Stor kram Lisa i soffan & 2 trötta i biabädden

ps Ses snart igen? ds

2007-02-02 @ 16:37:58
URL: http://www.krutrut.com
Postat av: NINA

Mysigt när vovvarna tar igen sig en stund. Men för att min stora Bortbyting ska göra det krävs att matte också sätter sig eller lägger sig en stund. Annars kutar han med och kollar allt. Han säger att han hjälper till...

Kollade din länk till briarden. Kanske kan även en sådan gå bra som min nästa hund. Har ju erfarenhet av dem.

2007-02-02 @ 16:42:10
URL: http://ninadenfina.blogspot.com
Postat av: Helena svarar

Jossan nu finns det bildbevis från dagen.

Lisa,mina tjejer är helt slut och sover som stockar.
Vi ser redan fram emot nästa besök,dom hade verkligen roligt vovvarna.
Och vi med förstås.

2007-02-02 @ 16:45:08
Postat av: Helena svarar Nina

Mina är också så,sover dom så är inte jag mer än en meter bort.
Annars har jag två svansar.
Men nu är dom trötta efter dagens lek med Gunda.
Rut var sköldpaddsvakt istället för att leka med små flickorna.
Kram

2007-02-02 @ 17:12:12

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0