Jag vill ha vår!!!!!

171507-119
Så här sura och depremerade såg prinsessorna ut igår när jag åkte på
bokrean en stund.Fast jag vet att dom går och lägger sig så fort jag gått så
är det inte kul att lämna dem när dom ser ut så här.
Mamma var här en stund med Mesen och vi bestämde att han fick så lov att
stå ut med Vilda också.Först gick det jätte bra ,hon lyssnade på honom när
han sa ifrån.Men sen flög fan i henne och hon trängde in honom i ett hörn,
och när han protesterade så blev hon förbannad.Jag fick tag i henne som tur
var och sa henne ett sanningens ord sen åkte hon bakom lås & bom.
Ibland undrar man vad som rör sig i huvudet på dem.
Det gick i allafall bra men Balder (mesen ) lär ju inte tycka bättre om dem nu.
Anders är hos doktor och kollar sin förkylning eftersom den sitter så långt ner
i bröstet.Hoppas inte han har fått lunginflammation igen.Han blir hemma idag
i allafall.Vädret är allt utom uppiggande,det snöar och är mulet.
Jag vill ha vår nu inte mer snö.
Idag skulle Maja & Malin komma  men jag tror det är bäst dom håller sig härifrån
nu när Anders är så dålig.Malin ska ju ha barn om en månad så hon behöver hålla
sig frisk.Vi får pyssla en annan dag tillsammans.

Ha en skön onsdag!

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

fniss... detta surande känner jag igen. Mina jyckar surar också, speciellt Bortbytingen. Han kan konsten att visa det också med miner och kroppen. Oj så synd det är om honom när matte smiter hemifrån och han inte får följa med.

Han går och lägger sig men ligger och ropar hela tiden har jag hört.Likadant säger familjen om jag går hemifrån och de är hemma med hundarna. Suck, denna Bortbyting... han vill vara under skinnet på mig.

Jag vill inte ha snö, det snöar även hos mig. Jag är så trött på det, fram med solen i alla fall. Det skulle underlätta lite.

2007-02-28 @ 09:56:01
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Anna

Ja dom kan ju konsten att se griniga ut..men som du säger -det går fort över..hoppas allt är bra med dig? Kram på er...

2007-02-28 @ 11:27:30
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com
Postat av: Jossan

Har du givit mig Anders förkylning va? =) Jag har ont i halsen och det slår lock för öronen. Ersättning för sveda och värk vettja *fniss*

2007-02-28 @ 11:40:25
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Cornelia

Nej, men usch! VAR det lunginflammation?! Vad tråkigt. Hälsa Anders att han ska krya på sej och vinna lite mer pengar åt dej *S*

2007-02-28 @ 12:30:04
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Helena svarar

Ja det var lunginflammation,oturligt nog.
Hoppas att pencilinen hjälper snabbt och att inte jag åker på det.
Han blir hemma resten av veckan så lite pengar borde han ju kunna vinna åt mig.=)

2007-02-28 @ 12:44:39
Postat av: Ninni

Hi,hi sura vovar minsann!

Hittade du nåt på bokrean?? Hoppas det gick bra med din Anders (det heter min man med!)

Ha en skön kväll,kram :)

2007-02-28 @ 16:14:11
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0