Idag känns sommaren långt borta.

Idag känns sommaren långt borta.
Så vi börjar dagen med en sommarbild på lilla Ella 4 månader.
Ute snöar det och är kallt,-10 visar termometern.
Nu vill jag ha vår inte mera snö.
I dag blir det en vilodag,ångvälten har varit framme och kört över mig igen.
Mamma & Balder skulle titta förbi.Balder är en mellan pudel som inte gillar
Prinsessorna inte ens Ella,jag kallar honom mesen.
Vilda brukar få sitta bakom grinden men Ella får han så lov att stå ut med,
henne försöker han mest springa ifrån.
Och hon som bara vill leka försöker charma gubben( han är 4 år ),så länge
utan någon som helst framgång.
Vi får se om hon lyckas bättre idag men det tvivlar jag på.=)

Ha en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Carin Maximainen

Hej Helena! Alltid lika roligt att läsa din blogg. Här har vi snö,snö,snö... Jag har redan varit ute och skottat och sopat två gånger, nu ger jag upp. Men hundarna tycker det är urkul. Lilla Loppan försvinner ner i snön så jag måste göra gångar så hon kan ta sig fram på tomten. Ha det så bra, kramar från oss alla!

2007-02-22 @ 12:16:57
URL: http://maxibull.com
Postat av: Anna

Hej gumman ..tittar in & kollar vad du haft för dig? Va in på min blogg nyss & såg att du skrivit så fint..tack!
Om jag ska vara ärlig så känns det konstigt...man vet aldrig..kommer kanske tillbaka?..Vi får se,har vart så mkt strul så jag måste vila mig lite! Kram på flickorna...pöss...

2007-02-22 @ 12:22:54
Postat av: Jossan

Ååååh, fotobevis på Mesen tack!!

2007-02-22 @ 12:47:58
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Helena svarar

Inga fotobevis men han försökte faktiskt leka lite med Ella idag.=)

2007-02-22 @ 12:57:33
Postat av: Anonym

Undrar om man blir utkastad från den här sidan om man önskar en kattbild som omväxling:)
Kul att du sätter in lite inredningsbilder, behöver lite tips inför renoveringen.
Ha det
Kram Dorran

2007-02-22 @ 13:04:24
Postat av: Anonym

Ja då var vi här igen och kikar runt.
Så man har sommar där uppe oxå?Vi har VINTER här nere oxå!Kommit 1,5dm och det skall bli mera kaos,fast har vi tur så är det ännumera söderut.
Men vi som skall till Hässleholm i skåne på lördag!Hoppas att allt lugnat ner sig tills dess.
Krama de små liven ifrån dina nyfunna Bullisvänner här nere.

2007-02-22 @ 21:24:17
URL: http://.nogg.se/hundliv

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0